Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie o zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu ZUK 341/4/20091. Nazwa i adres zamawiającego : Gmina Miasto Marki Zakład Usług Komunalnych Ul. Leopolda Lisa Kuli 3, 05-270 Marki tel. 022 781 10 03 , fax 022 781 13 78 osoba kontaktowa: Henryk Szczurowski, tel. 022 781 11 01 2. Określenie trybu zamówienia : przetarg nieograniczony – usługi CPV : 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3 3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczono na stronie internetowej www.marki.pl Materiały przetargowe (SIWZ) można również otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21 lub za zaliczeniem pocztowym. 4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta Marki o łącznej długości 57,586 km w sezonie zimowym 2009/2010 oraz jednorazowe sprzątanie nawierzchni ulic po okresie zimowym. Zakres robót : Zimowe utrzymanie dróg obejmuje : 1. mechaniczne usuwanie śniegu w trakcie opadów i lodu z nawierzchni oraz zwalczanie śliskości zimowej (CPV: 90620000-9, 90630000-2) przy użyciu jednostek sprzętowych i materiałów uszorstniających wykonawcy zamówienia. 2. Posprzątanie nawierzchni z nieczystości pozostałych po zimowym utrzymaniu (CPV: 90611000-3) obejmuje odspojenie zanieczyszczeń zalegających przy krawężniku, zamiatanie nawierzchni, załadunek na środki transportowe i wywóz zanieczyszczeń we wskazane miejsce.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i w częściach. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Termin realizacji : Usługa zimowego utrzymania : od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2010 roku. Usługa sprzątania nawierzchni po okresie zimowym : do dnia 30 kwietnia 2010 roku 6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto : e) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zadań, tj.: minimum dwoma piaskarko - solarkami o pojemności 4 m3 z pługami ze średnim z dociskiem. f) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę lub usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg, o łącznej wartości wynoszącej minimum wartości oferty brutto. g) wykonali wyżej wymienione usługi należycie, h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę stanowiącą minimum wartości oferty brutto. i) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 2, 3 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605). 7. Informacje na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane. 8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Cena 100% 9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert. Termin złożenia ofert do dnia 19.11.2009 r. do godz. 10:00, Urząd Miasta Marki, 05-270 Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, Kancelaria pok. nr 6. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.11.2009r. o godz. 10:05, Urząd Miasta Marki, 05-270 Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, pok. nr 23. Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni. 10. Sposób porozumienia się z Wykonawcami. Oświadczenia, zapytania, zawiadomienia i protesty składane przez Wykonawców oraz odpowiedzi Zamawiającego wymagają formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza przekazanie informacji za pomocą faksu, potwierdzonego niezwłocznie pisemnie. Treści oświadczeń, zapytań, zawiadomień, modyfikacje SIWZ i protesty oraz odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. 11. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w dniu 10.11. 2009 r. a) w Biuletynie Zamówień Publicznych - nr ................................... b) na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego. Ogłoszenie o przetargu - plik PDF Dokumentacja przetargowa - plik ZIP Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - Plik do pobrania - PDF |