Ogłoszenie o postępowaniu
Ogłoszenie o postępowaniu ZUK-341/ 2/ 2009 Ogłoszenie o zamówieniu dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZUK - 341/2/2009. Nazwa zadania: Całodobowa ochrona fizyczna obiektów i mienia położonych na terenie nieruchomości przy ul. Br. Briggsów 11 w Markach Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Zakład Usług Komunalnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Ul. Lisa Kuli 3 05-270 Marki Strona WWW: marki.pl/zuk komunalny@marki.pl , tel/fax: (0 22) 781 11 01 poniedziałek - piatek godz. 7.00 - 15.00 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: strona WWW: marki.pl/zuk Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: bezpłatnie w Zakładzie Usług Komunalnych z siedzibą w Markach przy ul. Lisa Kuli 3 , pok. 1 , przesyłką za zaliczeniem pocztowym lub na stronie internetowej . IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu i mienia położonych na terenie nieruchomości przy ul. Br. Briggsów 11 w Markach stanowiących własność Gminy Marki przez 1 osobę polegająca na: - ciągłe przebywanie w miejscu pełnienia służby (nieruchomość przy ul. Braci Briggsów w Markach), - systematyczne dokonywanie obchodów (w czasie pełnienia służby) terenu i obiektów z zewnątrz i wewnątrz w celu sprawdzenia prawidłowości zabezpieczenia oraz wykrycia ewentualnych faktów wskazujących na możliwość zagrożenia włamaniem, napadem, kradzieżą, pożarem oraz innych katastrof, a w przypadku ich wystąpienia – powiadomienie odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej, kierownika Zakładu Usług Komunalnych i uruchomienie systemu alarmowego, - powiadamianie kierownika Zakładu Usług Komunalnych oraz odpowiednich służb o zauważonych awariach m.in. instalacji wodnej, elektrycznej, alarmowej itp., - przestrzeganie zakazu przebywania na chronionym terenie osób nieuprawnionych, - utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez ochronę oraz na chronionym terenie, - usuwanie śniegu i oblodzeń na chronionym gruncie niezbędnym do ochrony nieruchomości oraz do wywozu odpadów. Wspólny Słownik Zamówień: (usługi ochroniarskie) 79710000 - 4 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby które posiadaja uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Prowadzący działalność gospodarczą minimum 2 lata, 6. W okresie ostatnich 3-ch lat wykonali co najmniej 3 zamówienia o podobnej złożoności do przedmiotu zamówienia, których wykonanie zostało potwierdzone referencjami, 7. Zaakceptują załączony do siwz projekt umowy. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:. 1. jest niezgodną z ustawą, 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 9. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 6) Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 26 lipca 2005r o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 20065r Nr 145, poz. 1221). 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium Waga Cena 100% X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-07-29 do godz. 14.00 w siedzibie zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Ul. Lisa Kuli 3 05-270 Marki Pokój nr 1 - Wydział Zarządu Mieniem Komunalnym XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-07-29, o godz. 14.15. w siedzibie zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Ul. Lisa Kuli 3 05-270 Marki Pokój - Gabinet Dyrektora XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-08-28 XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod poz. 242742 z dnia 2009-07-17. Dokumentacja przetargowa - plik do pobrania Sprostowanie(1) do SIWZ - plik do pobrania Sprostowanie(2) do SIWZ - plik do pobrania Ogłoszenie o wyborze oferty - plik do pobrania |