W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Ogłoszenie o postępowaniu

Ogłoszenie o postępowaniu

ZUK-341/ 2/ 2009
Ogłoszenie o zamówieniu

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZUK - 341/2/2009.

Nazwa zadania: Całodobowa ochrona fizyczna obiektów i mienia położonych na terenie nieruchomości przy ul. Br. Briggsów 11 w Markach

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Zakład Usług Komunalnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zakład Usług Komunalnych
Ul. Lisa Kuli 3
05-270 Marki
Strona WWW: marki.pl/zuk
komunalny@marki.pl , tel/fax: (0 22) 781 11 01
poniedziałek - piatek godz. 7.00 - 15.00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
strona WWW: marki.pl/zuk

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: bezpłatnie w Zakładzie Usług Komunalnych z siedzibą w Markach przy ul. Lisa Kuli 3 , pok. 1 , przesyłką za zaliczeniem pocztowym lub na stronie internetowej .

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Całodobowa ochrona fizyczna obiektu i mienia położonych na terenie nieruchomości przy ul. Br. Briggsów 11 w Markach stanowiących własność Gminy Marki przez 1 osobę polegająca na:
- ciągłe przebywanie w miejscu pełnienia służby (nieruchomość przy ul. Braci Briggsów w Markach),
- systematyczne dokonywanie obchodów (w czasie pełnienia służby) terenu i obiektów z zewnątrz i wewnątrz w celu sprawdzenia prawidłowości zabezpieczenia oraz wykrycia ewentualnych faktów wskazujących na możliwość zagrożenia włamaniem, napadem, kradzieżą, pożarem oraz innych katastrof, a w przypadku ich wystąpienia – powiadomienie odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej, kierownika Zakładu Usług Komunalnych i uruchomienie systemu alarmowego,
- powiadamianie kierownika Zakładu Usług Komunalnych oraz odpowiednich służb o zauważonych awariach m.in. instalacji wodnej, elektrycznej, alarmowej itp.,
- przestrzeganie zakazu przebywania na chronionym terenie osób nieuprawnionych,
- utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez ochronę oraz na chronionym terenie,
- usuwanie śniegu i oblodzeń na chronionym gruncie niezbędnym do ochrony nieruchomości oraz do wywozu odpadów.

Wspólny Słownik Zamówień: (usługi ochroniarskie) 79710000 - 4

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby które posiadaja uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Prowadzący działalność gospodarczą minimum 2 lata,
6. W okresie ostatnich 3-ch lat wykonali co najmniej 3 zamówienia o podobnej złożoności do przedmiotu zamówienia, których wykonanie zostało potwierdzone referencjami,
7. Zaakceptują załączony do siwz projekt umowy.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:.
1. jest niezgodną z ustawą,
2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. zawiera błędy w obliczeniu ceny
7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
6) Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 26 lipca 2005r o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 20065r Nr 145, poz. 1221).

5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.

6. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
Cena 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-07-29 do godz. 14.00
w siedzibie zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych
Ul. Lisa Kuli 3
05-270 Marki
Pokój nr 1 - Wydział Zarządu Mieniem Komunalnym

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-07-29, o godz. 14.15.
w siedzibie zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych
Ul. Lisa Kuli 3
05-270 Marki
Pokój - Gabinet Dyrektora

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-08-28

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod poz. 242742 z dnia 2009-07-17.

Dokumentacja przetargowa - plik do pobrania
Sprostowanie(1) do SIWZ - plik do pobrania
Sprostowanie(2) do SIWZ - plik do pobrania

Ogłoszenie o wyborze oferty - plik do pobrania

Załączniki

Powiadom znajomego