W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

WZP.271.6.2020

WZP.271.6.2020
Ogłoszenie o zamówieniu Wykonanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Marki zgodnie z uchwałą Nr XII/151/2019 Rady Miasta Marki z dnia 28 sierpnia 2019 roku 

Termin składania ofert: 28.02.2020 r. do godziny 12:00
Miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Pokój nr 13 - Kancelaria Ogólna
Termin otwarcia ofert: 28.02.2020r. godzina 12:20

Ogłoszenie o zamówieniu - plik PDF
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - plik PDF
Załączniki nr 1 – 1a do SIWZ [Harmonogram i wykaz materiałów] - plik ZIP
Załączniki nr 2 - 3 do SIWZ [Dokumenty składające się na ofertę] - plik ZIP
Załącznik nr 4 do SIWZ [Grupa kapitałowa - 3 dni od otwarcia ofert] - plik DOC
Załączniki nr 5 - 6 do SIWZ [Dokumenty składane na wezwanie] - plik ZIP
Załączniki nr 7 do SIWZ [Projekt umowy] - plik PDF
Umowa RODO - plik PDF
Odpowiedzi na pytania - plik PDF
Zmiana ogłoszenia - plik PDF
Informacja z sesji otwarcia ofert - plik PDF
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty  - Plik PDF


ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA W DNIU 04.03.2020 o godzinie 12:00

Powiadom znajomego