W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

WZP.271.19.2020

WZP.271.19.2020

Ogłoszenie o zamówieniu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Marki powstałych na nieruchomościach zamieszkałych Sektor 2 - Marki Centralne
Termin składania ofert: 11.09.2020 r. do godziny 12:00

Nowy termin otwarcia ofert: 11.09.2020 r. do godziny 13:00

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w DUUE

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia

Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej

Załączniki nr 5-6 do SIWZ - Dokumenty składane na wezwanie

Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt umowy

miniPortal

https://miniportal.uzp.gov.pl/

Zmiana SIWZ z dnia 06.08.2020

Odpowiedzi na pytania wraz ze zmianą SIWZ

Załącznik nr 2 do SIWZ -Formularz ofertowy ZMIANA

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia przesłane do publikacji

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w DUUE

Odpowiedzi na pytania z dnia 02.09.2020

Odpowiedzi na pytania z dnia 04.09.2020

Informacja z sesji otwarcia ofert

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


„UWAGA! Mając na uwadze stan epidemii wywołany przez COVID-19 i wynikające zaleceń Urzędu Zamówień Publicznych (link) dokonywanie otwarcia ofert online, tj. poprzez transmisję w czasie rzeczywistym, otwarcie ofert w celu zapewnienia jawności i bezpieczeństwa będzie transmitowane online w czasie rzeczywistym w dniu 11 września 2020 r. od godziny 12:45 (termin otwarcia to 13:00) pod adresem, który zostanie podany w dniu otwarcia ofert.

 

Powiadom znajomego