W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

WZP.271.24.2020

WZP.271.24.2020 

Ogłoszenie o zamówieniu na zakup pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Marki.
Termin składania ofert: 27.08.2020 r. do godziny 12:00
Miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Pokój nr 13 - Kancelaria Ogólna
Termin otwarcia ofert: 27.08.2020 r. godzina 12:20

Ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1A do SIWZ - Pracownia geograficzna

Załącznik nr 1B do SIWZ - Pracownia biologiczna

Załącznik nr 1C do SIWZ - Pracownia fizyczna

Załącznik nr 1D do SIWZ - Pracownia chemiczna

Załącznik nr 1E do SIWZ - Monitory interaktywne

Załączniki nr 2  do SIWZ - Formularz ofertowy wraz z formularzami cenowymi

Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie

Załącznik nr 4 do SIWZ - Grupa kapitałowa - 3 dni od otwarcia ofert

Załączniki nr 5  do SIWZ  -  Wykaz usług

Załączniki nr 6 do SIWZ  -Projekt umowy

Informacja z sesji otwarcia ofert

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


„UWAGA! Mając na uwadze stan epidemii wywołany przez COVID-19 i wynikające zaleceń Urzędu Zamówień Publicznych (link) dokonywanie otwarcia ofert online, tj. poprzez transmisję w czasie rzeczywistym, otwarcie ofert w celu zapewnienia jawności i bezpieczeństwa będzie transmitowane online w czasie rzeczywistym w dniu 27 sierpnia 2020 r. od godziny 12:15 (termin otwarcia to 12:20) pod adresem, który zostanie podany w dniu otwarcia ofert.

Powiadom znajomego