W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zapewnienie Dostępności

Zarządzeniem 0050.170.2020  z dnia 3 września 2020 r. Burmistrz Miasta Marki wyznaczył Panią Adę Gajek na Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Miasto Marki oraz powołał Zespół do spraw dostępności w Gminie Miasto Marki.

Zarządzenia do pobrania:0050.170.2020

Zarządzenia zmieniające skład Zespołu ds Dostępności - 

0050-062-2022

0050-069-2022

0050.167.2022

0050.60.2023


 
Do zadań Koordynatora oraz Zespołu należy w szczególności: 

1. wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności;

2. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę Miasto Marki;

3. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania

4. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę Miasto Marki, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

5. prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;

6. monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę Miasta Marki w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

7. sporządzenie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, który publikowany jest w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Marki;

8. przygotowywanie sprawozdań dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami  w zakresie działalności Urzędu Miasta Marki;

9. przedstawianie Burmistrzowi bieżących informacji o podejmowanych działaniach  w zakresie realizowanych zadań.

 
Dane kontaktowe Koordynatora do spraw dostępności:

Ada GAJEK

Koordynator do spraw dostępności

Marki Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 
telefon: (22) 781 10 03, wew. 206
e-mail: dostepnosc@marki.pl

Załączniki

0050.170.2020 pdf, 221 kB

Powiadom znajomego