Zapewnienie Dostępności
Zarządzeniem 0050.170.2020 z dnia 3 września 2020 r. Burmistrz Miasta Marki wyznaczył Panią Adę Gajek na Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Miasto Marki oraz powołał Zespół do spraw dostępności w Gminie Miasto Marki.
Zarządzenia do pobrania:0050.170.2020
Zarządzenia zmieniające skład Zespołu ds Dostępności -
Do zadań Koordynatora oraz Zespołu należy w szczególności:
1. wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności;
2. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę Miasto Marki;
3. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania
4. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę Miasto Marki, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
5. prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności;
6. monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę Miasta Marki w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
7. sporządzenie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, który publikowany jest w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Marki;
8. przygotowywanie sprawozdań dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie działalności Urzędu Miasta Marki;
9. przedstawianie Burmistrzowi bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Dane kontaktowe Koordynatora do spraw dostępności:
Ada GAJEK
Koordynator do spraw dostępności
Marki Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95
telefon: (22) 781 10 03, wew. 206
e-mail: dostepnosc@marki.pl