W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

XLVI sesja Rady Miasta Marki

XLVI sesja Rady Miasta Marki

Marki, dnia 18 października 2006 roku
L.Dz. BRM/0065/102/2006

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XLVI sesję Rady Miasta Marki na dzień 25 października 2006 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 11 października 2006 roku.
5. Informacja o pracy Burmistrza od 5 września do 13 października 2006 roku (Druk nr 389).
6. Sprawozdanie z pracy Rady Miasta Marki w kadencji 2002 – 2006.
7. Informacja o analizie danych zawartych w oświadczeniach złożonych Burmistrzowi Miasta Marki przez pracowników Urzędu Miasta, kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz osoby zarządzające gminną osobą prawną za rok 2005.
8. Informacja o wynikach analizy danych zawartych w oświadczeniach majątkowych za 2005 rok złożonych Przewodniczącej Rady Miasta Marki przez radnych.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXVII/267/2006 Rady Miasta Marki z dnia 1 lutego 2006 roku w sprawie budżetu Miasta Marki na 2006 rok (Druk nr 387).
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/12/2002 Rady Miasta Marki z dnia 18 grudnia 2002 roku w sprawie ustalenia wzoru formularzy dotyczących podmiotu i przedmiotu opodatkowania niezbędnych do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz o zmianie innych uchwał (Druk nr 388).
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nieskorzystania z przysługującego Gminie prawa pierwokupu (Druk nr 383).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanych uchwał udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia aktu notarialnego Rep. A 6827/2006,
- szkic sytuacyjny działki,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. 52/52 z obrębu 4-11.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, udziału 2/3 cz. w niezabudowanych nieruchomościach gruntowych (Druk nr 384).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanych uchwał udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- szkic sytuacyjny działek,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. 58/11 i 58/12 z obrębu 4-07,
- kserokopia oferty sprzedaży złożonej gminie przez współwłaścicieli nieruchomości,
- zaproszenie na negocjacje,
- kserokopia protokółu z negocjacji,
- pismo tut. Urzędu z dnia 02.10.2006r.
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zamiany nieruchomości bez obowiązku dokonywania dopłat (Druk nr 385).
14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie oddania w użytkowanie wieczyste w drodze bezprzetargowej zabudowanej nieruchomości gruntowej stanowiącej mienie komunalne oraz nieodpłatne przeniesienie własności znajdującego się na niej budynku mieszkalnego (Druk nr 386).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanych uchwał udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- wniosek posiadacza,
- Decyzja Nr 28/79 o oddaniu działki nr ewid. 2 (obecny nr 185) w użytkowanie wieczyste,
- dowód wpłaty I opłaty,
- Decyzja nr 106/79 – pozwolenie na budowę.
15. Interpelacje i zapytania radnych.
16. Sprawy różne.
17. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki.

Załączniki

Powiadom znajomego