W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada Miasta Marki - XLII sesja

Rada Miasta Marki - XLII sesja

Marki, dnia 12 lipca 2006 roku
L.Dz. RO BRM/0065/73/2006

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XLII sesję Rady Miasta Marki na dzień 19 lipca 2006 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 21 czerwca 2006 roku.
5. Informacja o pracy Burmistrza od 13 czerwca do 7 lipca 2006 roku (Druk nr 361).
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie realizacji projektu inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Miasta Marki” (Druk nr 359).
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie systemu kanalizacji sanitarnej dla miasta Marki (Druk nr 362).
8. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXVII/267/2006 Rady Miasta Marki z dnia 1 lutego 2006 roku w sprawie budżetu Miasta Marki na 2006 rok (Druk nr 360).
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany treści regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym uczniom zamieszkałym na terenie miasta Marki (Druk nr 340).
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach prowadzonych przez miasto Marki (Druk nr 357).
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego (Druk nr 345).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- wystąpienie użytkownika wieczystego dz. nr 42/1 z obrębu 4-06,
- mapa szkic z lokalizacją wskazanej w uchwale nieruchomości,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. nr. ewid.42/1 z obrębu 4-06 – nieruchomość gminna.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 346).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia pisma właścicieli dz. 31/1 z obrębu 5-05 o zbycie nieruchomości,
- kserokopia opinii Kierownika Referatu Ochrony Środowiska,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/102/2005 z dnia 18.04.2005 r.,
- informacja z rejestru gruntów dla działki nr 31/1,
- mapa podziałowa z wydzieleniem działki 35/7 o pow. 156 m2 z obrębu 5-05.
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 347).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia pisma właścicielki dz. 34/1 z obrębu 5-05 o zbycie nieruchomości gminnej,
- szkic nieruchomości – dot. dz. 35/6 i dz. 34/2,
- informacji z rejestru gruntów dla działki nr 34/2,
- informacji z rejestru gruntów dla nieruchomości gminnej – działka nr 35/6.
14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gminnej w trybie bezprzetargowym na rzecz dzierżawcy (Druk nr 348).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia pisma dzierżawcy dz. 74/23 o zbycie nieruchomości,
- kserokopia pozwolenia na budowę,
- kserokopia zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej,
- pismo tut. Urzędu znak RGN 7240/406/2003,
- kserokopia notatki służbowej z dnia 10.10.2003 r.,
- mapa – szkic nieruchomości,
- wyciąg z ustawy o gospodarce nieruchomościami dot. regulacji prawnej projektowanej uchwały.
15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanych nieruchomości gruntowych (Druk nr 356).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo współwłaścicieli działek nr 24/6 i 24/7 z obrębu 5-12 o wypłatę odszkodowania,
- szkic działek,
- pismo tut. Urzędu znak RGN 72201/9/06 – zaproszenie na rokowania,
- protokół z negocjacji,
- pismo tut. Urzędu znak RGN 72201/40/06,
- oświadczenie współwłaścicieli z dnia 22 maja 2006 roku.
16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 335).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów.
17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Markach (Druk nr 339).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- wniosek mieszkańców o nadanie nazwy ulicy,
- przepisy prawne dot. Podejmowania uchwał w sprawie nadania nazw ulicom,
- wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki – lokalizacja i przebieg ulicy Bajkowej.
18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie likwidacji nazw ulic na obszarze miasta Marki (Druk nr 338).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Marki,
- wyrysy z obecnie obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego,
- kserokopia Uchwały Nr XXXV/160/96 z dnia 30 grudnia 1996 roku,
- kserokopia Uchwały Nr XIII – 32/80 z dnia 30 września 1980 roku.
19. Interpelacje i zapytania radnych.
20. Sprawy różne.
21. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki.
Przewodnicząca
Rady Miasta Marki
/-/ dr Maria Przybysz-Piwko

Protokół Nr 42 z XLII sesji Rady Miasta Marki, która odbyła się w dniu 19 lipca 2006 roku
 więcej >


Powiadom znajomego