Rada Miasta Marki - XLII sesja
Rada Miasta Marki - XLII sesja |
Marki, dnia 12 lipca 2006 roku L.Dz. RO BRM/0065/73/2006 Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XLII sesję Rady Miasta Marki na dzień 19 lipca 2006 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Przedstawienie porządku obrad. 3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 21 czerwca 2006 roku. 5. Informacja o pracy Burmistrza od 13 czerwca do 7 lipca 2006 roku (Druk nr 361). 6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie realizacji projektu inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Miasta Marki” (Druk nr 359). 7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie systemu kanalizacji sanitarnej dla miasta Marki (Druk nr 362). 8. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXVII/267/2006 Rady Miasta Marki z dnia 1 lutego 2006 roku w sprawie budżetu Miasta Marki na 2006 rok (Druk nr 360). 9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany treści regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym uczniom zamieszkałym na terenie miasta Marki (Druk nr 340). 10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach prowadzonych przez miasto Marki (Druk nr 357). 11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego (Druk nr 345). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - wystąpienie użytkownika wieczystego dz. nr 42/1 z obrębu 4-06, - mapa szkic z lokalizacją wskazanej w uchwale nieruchomości, - informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. nr. ewid.42/1 z obrębu 4-06 – nieruchomość gminna. 12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 346). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia pisma właścicieli dz. 31/1 z obrębu 5-05 o zbycie nieruchomości, - kserokopia opinii Kierownika Referatu Ochrony Środowiska, - kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/102/2005 z dnia 18.04.2005 r., - informacja z rejestru gruntów dla działki nr 31/1, - mapa podziałowa z wydzieleniem działki 35/7 o pow. 156 m2 z obrębu 5-05. 13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne, na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (Druk nr 347). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia pisma właścicielki dz. 34/1 z obrębu 5-05 o zbycie nieruchomości gminnej, - szkic nieruchomości – dot. dz. 35/6 i dz. 34/2, - informacji z rejestru gruntów dla działki nr 34/2, - informacji z rejestru gruntów dla nieruchomości gminnej – działka nr 35/6. 14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gminnej w trybie bezprzetargowym na rzecz dzierżawcy (Druk nr 348). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - kserokopia pisma dzierżawcy dz. 74/23 o zbycie nieruchomości, - kserokopia pozwolenia na budowę, - kserokopia zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej, - pismo tut. Urzędu znak RGN 7240/406/2003, - kserokopia notatki służbowej z dnia 10.10.2003 r., - mapa – szkic nieruchomości, - wyciąg z ustawy o gospodarce nieruchomościami dot. regulacji prawnej projektowanej uchwały. 15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanych nieruchomości gruntowych (Druk nr 356). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - pismo współwłaścicieli działek nr 24/6 i 24/7 z obrębu 5-12 o wypłatę odszkodowania, - szkic działek, - pismo tut. Urzędu znak RGN 72201/9/06 – zaproszenie na rokowania, - protokół z negocjacji, - pismo tut. Urzędu znak RGN 72201/40/06, - oświadczenie współwłaścicieli z dnia 22 maja 2006 roku. 16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 335). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki, - informacja z rejestru ewidencji gruntów. 17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Markach (Druk nr 339). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - wniosek mieszkańców o nadanie nazwy ulicy, - przepisy prawne dot. Podejmowania uchwał w sprawie nadania nazw ulicom, - wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki – lokalizacja i przebieg ulicy Bajkowej. 18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie likwidacji nazw ulic na obszarze miasta Marki (Druk nr 338). Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - pismo Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Marki, - wyrysy z obecnie obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego, - kserokopia Uchwały Nr XXXV/160/96 z dnia 30 grudnia 1996 roku, - kserokopia Uchwały Nr XIII – 32/80 z dnia 30 września 1980 roku. 19. Interpelacje i zapytania radnych. 20. Sprawy różne. 21. Zamknięcie posiedzenia. Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki. Przewodnicząca Rady Miasta Marki /-/ dr Maria Przybysz-Piwko Protokół Nr 42 z XLII sesji Rady Miasta Marki, która odbyła się w dniu 19 lipca 2006 roku |