W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada Miasta Marki - XXXI sesja

Rada Miasta Marki - XXXI sesja

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XXXI sesję Rady Miasta Marki na dzień 29 czerwca 2005 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XXIX sesji z dnia 11 maja 2005 roku.
5. Przyjęcie protokołu z XXX sesji z dnia 18 maja 2005 roku.
6. Projekt i budowa Wschodniej Obwodnicy Warszawy oraz Marek i Radzymina (droga ekspresowa S – 8) – spotkanie z Zastępcą Dyrektora Oddziału Warszawskiego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ds. Inwestycji Stanisławem Dmuchowskim.
7. Informacja z działalności Burmistrza Miasta Marki (Druk nr 238).
8. Zapoznanie się z wystąpieniem pokontrolnym Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie dotyczącym przeprowadzonej kontroli kompleksowej gospodarki finansowej.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXV/185/2005 Rady Miasta Marki z dnia 9 lutego 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Marki na 2005 rok (Druk nr 232).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie: - pismo Referatu Inwestycji nr RI 0114/18/2005 z 13.04.2005r.
- pismo Referatu Zarządu Dróg nr ZD 5540/8/2005 z 4.05.2005r.
- pismo Referatu Organizacyjnego nr RO 3018/14/2005 z 5.05.2005.
- pismo Referatu Organizacyjnego nr RO 3018/15/2005 z 5.05.2005
- pismo Mareckiego Towarzystwa Sportowego MARCOVIA 2000 z dnia 5.05.2005r.
- pismo OPS nr OPS /8136/1409/05 z 6.05.2005r.
- pismo Referatu Zarządu Dróg z 16.05.2005r.
- pismo Referatu Inwestycji nr RI 0114/24/2005 z 19.05.2005r.
- pismo Referatu Inwestycji nr RI 0114/26/2005 z 1.06.2005r.
- propozycja zmian dochodów własnych szkol i przedszkoli.
- pismo OPS nr OPS /8136/1630/05 z 3.06.2005r.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (Druk nr 230).
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (Druk nr 231).
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki „Marki VIII” (Druk nr 214).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- dokumentacja planistyczna.
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki „Plan Zachód” (Druk nr 215).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- wniosek o zmianę planu z dnia 04.11.2004r. właścicieli działek nr 12, 13 i 19 z obrębu 3-01 (Lech Wróbel i Ireneusz Paszkowski) wraz z pismem tut. Urzędu znak RGN 7240/485/2004,
- wniosek o zmianę planu z dnia 23.06.2003 r. właściciela dz. nr 18/3 i 18/4 z obrębu 3-03 (Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa SAM-81),
- wniosek o zmianę planu z dnia 26.03.2004r. właściciela działki nr 10 z obrębu 3-03 (Maria i Zdzisław Domalewscy),
- wniosek o zmianę planu z dnia 21.06.2004r. Spółki z o.o. TCHIBO,
- wniosek o zmianę planu z dnia 02.06.2004r. FOMAR ROULUNDS S.A. (2 sztuki).
14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej przeznaczonej w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego pod gminna drogę publiczną (Druk nr 229).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia pisma właścicielki nieruchomości o jej wykup z dnia 31.01.2005r.
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 73251/2/2005 z dnia 22.02.2005r. wraz z wyrysem z MPZP Południowej części miasta Marki zawierającym projektowany w planie przebieg dróg na działce nr 19 z obrębu 5-01.
- kserokopia pisma właścicielki nieruchomości z dnia 06.04.2005r.
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 73251/2/2005 z dnia 14.04.2005r.
- kserokopia protokółu z negocjacji spisanego w dniu 16.05.2005r.
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 73251/2/2005 z dnia 30.05.2005r.
15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk 235).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia protokołu z negocjacji przeprowadzonych ze spadkobiercami Stanisławy Rożek w dniu 22.09.2004r.,
- szkic sytuacyjny działki,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. 41 z obrębu 5-08.
16. Zajęcie stanowiska w kwestii przysługującego gminie prawa pierwokupu i podjęcie uchwały (Druk nr 233, Druk nr 237).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia aktu notarialnego Rep. A 4435/2005 wraz z pismem przewodnim Kancelarii Notarialnej – cena zbycia 323 zł./1 m2,
- szkic sytuacyjny działki,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. 179/7 z obrębu 1-16.
17. Zajęcie stanowiska w kwestii przysługującego gminie prawa pierwokupu i podjęcie uchwały (Druk nr 234, Druk nr 236).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia aktu notarialnego Rep. A 4427/2005 wraz z pismem przewodnim Kancelarii Notarialnej - cena zbycia 323 zł./1 m2,
- szkic sytuacyjny działki,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. 179/6 z obrębu 1-16.
18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie utrzymania funkcjonowania Zespołu Szkół Nr 2 im. Prymasa Tysiąclecia w Markach (Druk 228).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- opinia Mazowieckiego Kuratora Oświaty w sprawie funkcjonowania Zespołu Szkół nr 2 im Prymasa Tysiąclecia w Markach z dnia 11.05.2005 roku.
19. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IX/66/2003 z dnia 29 października 2003 roku w sprawie wyboru ławników do Sądu Okręgowego (Druk 223).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo Prezesa Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 11.04.2005 roku.
20. Interpelacje i zapytania radnych.
21. Sprawy różne.
22. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali Urzędu Stanu Cywilnego w Markach.

Przewodnicząca Rady Miasta
Maria Przybysz-Piwko


Protokół XXXI sesji - plik 597 KB.PDF

Powiadom znajomego