W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Protokół nr 62
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 3 kwietnia 2006 roku.

O godzinie 9.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall. Po stwierdzeniu quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) przedstawiła porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Analiza Sprawozdania z wykonania budżetu miasta Marki za 2005 rok.
4. Sprawy różne.
5. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków.

Pkt 3. Analiza Sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Marki za 2005 rok.

Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Marki za 2005 rok (Druk 322) stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

Radny Bogdana Trzemecki przedstawił analizę dokonanych w trakcie roku budżetowego zmian w budżecie: Rada Miasta podjęła 7 uchwał, a Burmistrz wydał 22 Zarządzenia w sprawie zmian w budżecie.

Członkowie Komisji Rewizyjnej zwrócili uwagę na błędy zawarte w sprawozdaniu oraz zgłosili szereg szczegółowych pytań, na które odpowiedzi udzielił Burmistrz Janusz Werczyński oraz Skarbnik Sławomir Koc. Ponadto Komisja zwróciła się do burmistrza z prośbą o przygotowanie (na następne posiedzenie Komisji) informacji o dochodach z tytułu czynszu za lokale mieszkalne (naliczenie, pobór, zaległości) oraz poniesionych kosztów zimowego utrzymania dróg.

W dyskusji głos zabrali wszyscy członkowie Komisji.

Komisja postanowiła kontynuować analizę sprawozdania z wykonania budżetu za 2005 rok, w części dotyczącej wydatków, na następnym posiedzeniu w dniu 5 kwietnia 2006 roku.

Pkt 4. Sprawy różne.

Nie zostały zgłoszone żadne sprawy.

Pkt 5. Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 11.30 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Małgorzata Mincberg
Przewodnicząca Komisji
dr Małgorzata E. Babiuch - Hall

Powiadom znajomego