W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Protokół nr 52
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 13 lipca 2005 roku.

O godzinie 16.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall. Po stwierdzeniu quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) przedstawiła porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Rozpatrzenie skargi Pana Jana Stypy.
4. Rozpatrzenie skargi Pana Stefana Żurawskiego.
5. Sprawy różne.
6. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków.

Pkt 3. Rozpatrzenie skargi Pana Jana Stypy

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall odczytała treść skargi Pana Jana Stypy,
notatkę Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego oraz wyjaśnienie Radcy Prawnego dotyczące rozpatrywanej skargi.
Komplet dokumentów stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

Dodatkowych informacji o nieruchomościach opisanych w skardze udzielił Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Sławomir Waś.

Pani Jadwiga Rogala pracownik Referatu Finansowo – Budżetowego wyjaśniła kwestie związane z wymiarem podatku oraz klasyfikacją gruntów w ewidencji gruntów i budynków.

Na następnym posiedzeniu Komisja Rewizyjna sformułuje stanowisko w sprawie skargi Pana Jana Stypy.

Pkt 4. Rozpatrzenie skargi Pana Stefana Żurawskiego.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall odczytała treść skargi Pana Stefana Żurawskiego na działanie Ośrodka Pomocy Społecznej w Markach.
Komplet dokumentów stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Dodatkowych wyjaśnień udzieliła Pani Lidia Płachetko Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej.

Komisja Rewizyjna sformułuje stanowisko na następnym posiedzeniu.

Pkt 5. Sprawy różne.

1. Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Małgorzata Babiuch – Hall zarządziła głosowania nad przyjęciem protokołu nr 51 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, które odbyło się w dniu 15 czerwca 2005 roku. Po uwzględnieniu poprawek protokół został przyjęty.

2.Radny Bogusław Dąbkowski zaproponował, aby Komisja Rewizyjna wystąpiła do Burmistrza z wnioskiem o przygotowanie – dla terenu pomiędzy ulicą Wspólną i Stawową – mapy, która zawierałaby szczegółowe informacje dotyczące ukształtowania terenu, powierzchni lasu, terenów zielonych oraz gruntów, które mogą być przeznaczone pod zabudowę.

Komisja Rewizyjna postanowiła wystąpić do Burmistrza z takim wnioskiem.

Pkt 6. Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 18.30 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Małgorzata Mincberg
Przewodnicząca Komisji
dr Małgorzata E. Babiuch - Hall

Powiadom znajomego