W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna

Komisja Rewizyjna

PROTOKÓŁ NR 44
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 23 marca 2005 roku

O godzinie 13.00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Spotkanie z dyrektorami Przedszkoli Miejskich w Markach w sprawie omówienia sprawozdania z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej.
4. Sprawy różne.
5. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt.2 Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków.

Pkt. 3 Spotkanie z dyrektorami Przedszkoli Miejskich w Markach w sprawie omówienia sprawozdania z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej.

Przewodnicząca Rady Miasta Marki Maria Przybysz – Piwko przedstawiła sformułowane przez Radę Miasta wnioski ogólne z kontroli w przedszkolach miejskich w Markach (załącznik Nr 2 do protokołu), stanowiące efekt analizy kosztów obsługi administracyjnej i technicznej.

W dyskusji nad tym punktem porządku obrad udział wzięli: Hanna Dąbrowska – Dyrektor PM nr 1, Barbara Jóśko – Dyrektor PM nr 2, Krzysztof Wnuk – Zastępca Burmistrza, Agnieszka Żebrowska – Dyrektor PM nr 3, Radny Bogdan Trzemecki, Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall, Radny Bogusław Dąbkowski, Andrzej Motyka – Kierownik Referatu Oświaty.

Przedmiotem dyskusji były następujące zagadnienia:
- opracowanie standaryzacji i parametrów obsługi techniczno - administracyjnej dla wszystkich trzech placówek w celu usprawnienia obliczania budżetów,
- organizacja opieki przedszkolnej w okresie wakacji,
- rekrutacja w roku szkolnym 2005/2006,
- analiza kosztów konserwacji i dozoru w placówkach.

Na zakończenie dyskusji Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch – Hall podziękowała dyrektorom przedszkoli miejskich w Markach za przybycie i współpracę z komisją oraz złożyła życzenia z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych.

Pkt. 4 Sprawy różne.

Komisja rozpatrywała następujące sprawy:

1. Skarga p. Aleksandra Cybulskiego, dotycząca wydanej przez Burmistrza decyzji nr 0153/687/2003 z dnia 26 maja 2003 roku o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę na działce nr ewid. 77 z obr. 4-03 (skarga stanowi załącznik nr 3 do protokołu).

Komisja zapoznała się z treścią ww. skargi oraz ze stanowiskiem Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego w tej sprawie (stanowisko RGN stanowi załącznik nr 4 do protokołu).
Komisja postanowiła, że opinia zostanie wydana na jednym z kolejnych posiedzeń.

2. Skarga p. Macieja Kryskiego na działania Rady Miasta Marki, w związku z odmową udzielenia zezwolenia na dojazd do posesji samochodów ciężarowych.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall poinformowała Komisję o działaniach, które zostały podjęte w sprawie rozpatrzenia ww. skargi:
- Referat Prawny UM jest w trakcie przygotowywania opinii prawnej na temat podniesionych w skardze zarzutów wobec Rady Miasta Marki oraz Burmistrza,
- Referat Zarządu Dróg uzupełnia dokumentację w tej sprawie.

3. Komisja przyjęła i postanowiła skierować do Burmistrza Miasta Marki następujące wnioski, przygotowane przez Przewodniczącą Małgorzatę Babiuch – Hall:
a) wniosek o przygotowanie materiałów uzupełniających do sprawozdania z wykonania budżetu za 2004 rok (wniosek stanowi załącznik nr 5 do protokołu),
b) wniosek w sprawie podjęcia stosownych działań w związku z nowym wariantem przebiegu linii autobusowych, łączących Marki z Warszawą, polegającym na wydłużeniu do pętli przy ul. Dużej w Markach trasy autobusu, który będzie kursował do Pl. Wilsona w Warszawie (wniosek stanowi załącznik nr 6 do protokołu),
c) wystąpienie, zawierające 4 wnioski (wystąpienie stanowi załącznik nr 7 do protokołu), w sprawie m. in.:
- usprawnienia selektywnej zbiórki odpadów plastikowych,
- sondażowego odbioru segregowanych odpadów,
- poprawy wizerunku Urzędu Miasta Marki.
d) wniosek w sprawie szerokiego upowszechniania informacji o wykonaniu budżetu za rok 2004 (wniosek stanowi załącznik nr 8 do protokołu),

4. Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zaproponowała zorganizowanie posiedzenia Komisji, w sprawie wybudowania bieżni i rampy dla rolkarzy z udziałem ekspertów – osób prowadzących działalność w tym zakresie w Warszawie.

Pkt. 5 Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 16.00 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch – Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Elżbieta Jurczyk
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Małgorzata Babiuch - Hall

Powiadom znajomego