W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Protokół Nr 38 z posiedzenia
Komisji Rewizyjnej
które odbyło się w dniu 12 stycznia 2005 roku.

O godz. 14.00 Małgorzata Babiuch - Hall Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej przywitała zebranych i otworzyła posiedzenie (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Omówienie treści sprawozdania z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej
w szkołach prowadzonych przez Miasto Marki według stanu na dzień 01.09.2003r.
3. Przyjęcie protokołu kontroli zastępstw w Szkole Podstawowej Nr 1.
4. Plan pracy komisji na 2005 rok.
5. Sprawy różne.
6. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt.2. Omówienie treści sprawozdania pokontrolnego z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej w szkołach prowadzonych przez Miasto Marki według stanu na dzień 01.09.2003r.

Komisja przedyskutowała szczegółowo treść sprawozdania. Poddała ponownej analizie koszty utrzymania placówek oświatowych oraz wydatków poniesionych w ubiegłych latach na każdą ze szkół.

Radny Bogusław Dąbkowski stwierdził, że otrzymane materiały od dyrektorów placówek nie są w pełni rzetelne, dlatego też należy przeanalizować ponownie wszystkie informacje zawarte w sprawozdaniu.

Komisja postanowiła poddać sprawozdanie pokontrolne głosowaniu na następnym posiedzeniu Komisji Rewizyjnej.

Pkt. 3. Przyjęcie protokołu z kontroli zastępstw w Szkole Podstawowej Nr 1 (załącznik nr 2 do protokołu).

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch - Hall zapoznała członków Komisji z treścią protokołu.

Radny Bogusław Dąbkowski zgłosił poprawkę do protokołu polegającą na wprowadzeniu zapisu "Proponujemy aby koszty związane z dozorowaniem placówek w godzinach, które nie pokrywają się z harmonogramem zajęć szkolnych, regulowane były przez osoby wynajmujące lokal."

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch - Hall przystąpiła do głosowania nad przyjęciem protokołu z kontroli zastępstw w Szkole Podstawowej Nr 1.

Głosowanie:
Jednogłośnie został przyjęty protokół z kontroli zastępstw w Szkole Podstawowej Nr l.

Pkt. 4. Plan pracy komisji na 2005 rok (załącznik nr 3 do protokołu).

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch - Hall przedstawiła propozycje planu pracy Komisji na 2005 rok.

Komisja pozytywnie zaopiniowała propozycje planu pracy.

Pkt. 5. Sprawy różne.

Nie zgłoszono żadnych spraw.

Pkt. 6. Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 18.00 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch - Hall zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała: Agnieszka Lipka

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Małgorzata Babiuch - Hall

Powiadom znajomego