W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

protokół 10

protokół 10

Protokół Nr 10

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,

które odbyło się w dniu 11 kwietnia 2003 roku

 

            O godz. 830  posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch (lista obecności stanowi załącznik Nr 1 do protokołu).

 

            Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie zmian porządku obrad.
  4. Przedstawienie ostatecznej wersji opinii o sprawozdaniu burmistrza z wykonania budżetu w roku 2002
  5. Przyjęcie opinii o sprawozdaniu burmistrza.
  6. Przedstawienie treści wniosku w sprawie absolutorium.
  7. Przyjęcie wniosku w sprawie absolutorium.
  8. Zamknięcie posiedzenia.

 Pkt. 3. Wnioski w sprawie zmian w porządku obrad.

 

Nie zgłoszono żadnych wniosków, porządek obrad został przyjęty jednomyślnie.

 

Pkt. 4. Przedstawienie ostatecznej wersji opinii  o sprawozdaniu burmistrza z wykonania budżetu w roku 2002.

 

Przewodnicząca Komisji przedstawiła zebranym ostateczną wersję opinii o sprawozdaniu burmistrza Miasta z wykonania budżetu w roku 2002 (stanowi ona załącznik nr 2 do protokołu), uwzględniającą poprawki i sugestie członków Komisji zgłoszone do roboczej wersji tego dokumentu na poprzednim posiedzeniu i poprosiła o uważne zapoznanie się z jego treścią .

 

Przewodnicząca zapytała członków Komisji, czy chcą zgłosić poprawki. Żadnych poprawek nie zaproponowano.

 

Pkt. 5. Przyjęcie opinii o sprawozdaniu burmistrza.

 

Przewodnicząca Komisji zgłosiła wniosek o przyjęcie „Opinii o sprawozdaniu burmistrza z wykonania  budżetu w roku 2002”  i  przedstawienie jej Radzie Miasta oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej.

Wniosek przyjęto jednomyślnie w głosowaniu jawnym (4 głosy za, 0  głosów przeciw, 0 głosów wstrzymujących się).

 

Pkt. 6.  Przedstawienie treści wniosku w sprawie absolutorium.

 

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch odczytała zebranym wniosek do Rady Miasta w sprawie absolutorium o treści uzgodnionej na poprzednim posiedzeniu (dokument ten stanowi załącznik nr 3 do protokołu)  i zapytała, czy członkowie Komisji chcą zgłosić jakieś poprawki redakcyjne. Nie zgłoszono poprawek.

 

Pkt. 7. Przyjęcie wniosku w sprawie absolutorium.

 

Przewodnicząca Komisji zgłosiła wniosek o skierowanie do Rady Miasta wniosku o udzielenie burmistrzowi miasta Marki absolutorium za rok 2002.

 

Wniosek przyjęto jednomyślnie  w głosowaniu jawnym (4 głosy za, 0  głosów przeciw, 0 głosów wstrzymujących się).

 

 

Pkt. 6.  Zamknięcie posiedzenia.

 

O godzinie 945 Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej

 

                                                                                              Przewodnicząca Komisji

                                                                                              Małgorzata Babiuch

Powiadom znajomego