W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Protokół nr 6

Protokół nr 6

PROTOKÓŁ Nr 6 z posiedzenia Komisji rewizyjnej, które odbyło się w dniu 26 marca 2003 roku

O godzinie 1230 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu).
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie porządku obrad i rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia.
4. Przyjęcie protokołu pokontrolnego dotyczącego prac odwodnienia ul. Szkolnej oraz sprawozdania Przewodniczącej Komisji dla Rady Miasta Marki.
5. Przyjęcie informacji Przewodniczącej w sprawie pisma dyrekcji NZOZ Esculap.
6. Rozpatrzenie wniosku w sprawie zamiany harmonogramu pracy Komisji Rewizyjnej.
7. Sprawozdanie ze szkolenia członków Komisji Rewizyjnej.
8. Sprawy różne.
9. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Przedstawienie porządku obrad i rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.

Porządek obrad został przyjęty bez uwag.

Pkt 3. Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia.

Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej z dnia 26 lutego został przyjęty jednogłośnie.

Pkt 4. Przyjęcie protokołu pokontrolnego dotyczącego prac odwodnienia ul. Szkolnej oraz sprawozdania Przewodniczącej Komisji dla Rady Miasta Marki.

Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch odczytała Protokół Pokontrolny (protokół pokontrolny stanowi załącznik nr 2 do protokołu z posiedzenia Komisji).

Komisja jednogłośnie przyjęła Protokół Pokontrolny.

Pkt 5. Przyjęcie informacji Przewodniczącej w sprawie pisma dyrekcji NZOZ Esculap.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch odczytała pismo NZOZ Esculap (kserokopia pisma stanowi załącznik nr 3 do protokołu).
Przewodnicząca poinformowała, że wstępnie zapoznała się z kwestiami poruszonymi w piśmie NZOZ Esculap. Z uzyskanych informacji wynika, że ultrasonograf został zakupiony w listopadzie 2002 roku przez NZOZ Kardio – Med z własnych środków. Natomiast sprzęt okulistyczny został zakupiony w 2001 roku - wówczas NZOZ Kardio – Med nie tworzył spółki z Mareckim Ośrodkiem Zdrowia. Decyzja o zakupie i procedura przetargowa została dokonana przez Zarząd za zgodą Rady Miasta.
Przewodnicząca Komisji poinformowała również, że Spółka z o. o. Marecki Ośrodek Zdrowia jest spółką prawa handlowego co oznacza, że czynności kontrolne Komisji Rewizyjnej mogą opierać się wyłącznie na dokumentacji przedstawianej przez Zarząd Spółki Burmistrzowi Miasta. Zdaniem Przewodniczącej kwestia zakupu sprzętu okulistycznego nie musi być przedmiotem kontroli Komisji Rewizyjnej. Trzecia kwestia poruszona przez Dyrekcję NZOZ Esculap, czyli koszty najmu nie mają związku z planowaną przez Komisję Rewizyjną kontrolą Spółki Mareckiego Ośrodka Zdrowia.

Komisja postanowiła poinformować Radę Miasta że takie pismo zostało skierowane do Komisji Rewizyjnej. Komisja zwróci się z prośbą do Rady Miasta o zajęcie stanowiska w tej sprawie.

Pkt 6. Rozpatrzenie wniosku w sprawie zamiany harmonogramu pracy Komisji Rewizyjnej.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch wystąpiła z wnioskiem o zmianę w harmonogramie czynności kontrolnych w pierwszym półroczu 2003 roku (wstępny harmonogram stanowi załącznik nr 4 do protokołu). Proponowane zmiany wynikają ze względów proceduralnych.

Komisja Rewizyjna jednogłośnie zaakceptowała zmiany harmonogramu czynności kontrolnych w I półroczu 2003 roku zaproponowane przez Przewodniczącą Komisji.

Pkt 7. Sprawozdanie ze szkolenia członków Komisji Rewizyjnej.

Przewodnicząca Małgorzata Babiuch przekazała członkom Komisji materiały ze szkolenia.

Pkt 8. Sprawy różne.

Nie zgłoszono żadnych spraw.

Pkt 9. Zamknięcie posiedzenia.

O godzinie 1330 Przewodnicząca Małgorzata Babiuch zamknęła posiedzenie Komisji.


Przewodnicząca Komisji

Małgorzata Babiuch

Powiadom znajomego