W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Protokół Nr 4 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej które odbyło się w dniu 12 lutego 2003 roku

Protokół Nr 4 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej które odbyło się w dniu 12 lutego 2003 roku

Protokół Nr 4 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej które odbyło się w dniu 12 lutego 2003 roku

O godzinie 13:00 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch (lista obecności stanowi załącznik Nr 1 do protokołu).

Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Ustalenie składów zespołów kontrolnych.
5. Ustalenie harmonogramu pracy zespołów kontrolnych w pierwszym półroczu 2003 roku.
6. Ustalenie trybu działania zespołów kontrolnych.
7. Sprawy różne.
8. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt. 3. Wnioski w sprawie zmian do porządku obrad.

Nie zgłoszono żadnych wniosków, porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

Pkt. 4. Ustalenie składów zespołów kontrolnych.

Komisja ustaliła ostateczny skład zespołów kontrolnych do oceny kosztów prac remontowych prowadzonych w roku 2002 przy odwodnieniu ul. Szkolnej oraz do przeprowadzenia analizy wykorzystania etatów niepedagogicznych w placówkach oświatowych, będących jednostkami organizacyjnymi gminy w roku 2002 i analizy kosztów zastępstw (wykaz składów zespołów kontrolnych stanowi załącznik Nr 2 do protokołu).

Pkt. 5. Harmonogram pracy zespołów kontrolnych w pierwszym półroczy 2003 roku.

Komisja zdecydowała, że w I półroczu 2003 roku zostaną przeprowadzone kontrole we wszystkich placówkach oświatowych, prowadzonych przez gminę Marki, oraz że Komisja dokona oceny zasadności kosztów prac remontowych, prowadzonych w roku 2002 na ul. Szkolnej. Jednocześnie Komisja ustaliła, że planowana kontrola kosztów remontów placówek oświatowych w 2002 roku zostanie przeprowadzona w drugim półroczu 2003 roku.

Przewodnicząca Komisji zaproponowała opracowanie formularza, który zostanie rozesłany do poszczególnych placówek oświatowych w celu uzyskania podstawowych informacji na temat wykorzystania etatów nie nauczycielskich i analizy kosztów zastępstw w poszczególnych placówkach. Jednocześnie Przewodnicząca zaproponowała, aby wyznaczyć termin dostarczenia przez dyrektorów szkół i przedszkoli określonych w formularzu informacji do końca marca 2003 roku. Po dokonaniu analizy uzyskanych materiałów, Komisja rozpocznie sukcesywne przeprowadzanie kontroli w poszczególnych placówkach oświatowych.
Natomiast kontrola kosztów prac remontowych prowadzonych w roku 2002 na ul. Szkolnej została wyznaczona na dzień 26 lutego 2003 roku.


Komisja wstępnie ustaliła termin kolejnego posiedzenia na dzień 5 marca 2003 roku o godzinie 17:00, w celu dokonania analizy zebranych informacji oraz wyznaczenia terminu kontroli w placówkach oświatowych.

Pkt. 6. Ustalenie trybu prowadzenia czynności kontrolnych.

Komisja zapoznała się i przyjęła opracowany przez Przewodniczącą "Tryb prowadzenia czynności kontrolnych" (załącznik Nr 3 do protokołu).

Pkt. 7. Sprawy różne.

Nie zgłoszono żadnych spraw.

Pkt. 8. Zamknięcie posiedzenia.

o godzinie 13:45 Przewodnicząca Komisji Małgorzata Babiuch zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Przewodnicząca Komisji: Małgorzata Babiuch
Protokołowała: Elżbieta Jurczyk

Powiadom znajomego