W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Komisja Rewizyjna
Rady Miasta Marki
Marki, 2.03.2005

Rada

Miasta Marki

Sprawozdanie z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej
w przedszkolach prowadzonych przez Miasto Marki
w roku 2003 oraz 2004

W dniach od 18.09.2003 do 15.01.2004 oraz 05.01.2005 do 22.02.2005 Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki przeprowadziła czynności kontrolne w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Miasto Marki.

Niniejsze sprawozdanie obejmuje wyniki kontroli przeprowadzonych odrębnie w każdym z trzech przedszkoli. Protokoły z kontroli w każdej z placówek stanowią załączniki do sprawozdania.

Kontrola dotyczyła następujących grup zadań z zakresu obsługi administracyjnej i technicznej placówki realizowanych w roku 2003 oraz 2004:
• obsługa spraw osobowych
• utrzymywanie porządku w placówce (w budynku i wokół niego)
• konserwacja urządzeń grzewczych, sanitarnych, wodnych i elektrycznych
• obsługa stołówki
• nadzór i ochrona obiektu
• wywóz nieczystości
Kontrolę przeprowadzono w Urzędzie Miasta Marki, w Referacie Oświaty oraz na terenie placówek.

W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono następujący stan faktyczny:
Pełny tekst sprawozdania - plik PDF 119 KB

Załączniki

px_rew_spr_5.pdf pdf, 119.88KB

Powiadom znajomego