W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

komisja rewizyjna - sprawozdanie

komisja rewizyjna - sprawozdanie

Marki, 26.02.2003
Komisja Rewizyjna
Rady Miasta Marki

Rada Miasta
Marki

SPRAWOZDANIE Z KONTROLI

W dniu 25.02.2003 zespół kontrolny w składzie: Bogdan Trzemecki, Grzegorz Młodzianowski i Bogusław Dąbkowski, przeprowadził kontrolę zakresu oraz kosztów prac wykonanych w roku 2002, związanych z odprowadzeniem i podczyszczeniem wód opadowych zlewni ulicy Szkolnej do istniejącej kanalizacji deszczowej w Al. J. Piłsudskiego.

Czynności te obejmowały:
1) analizę udostępnionej przez kierownika Referatu Techniczno - Administracyjnego Jana Woźniaka dokumentacji inwestycji:
- Opis techniczny projektu;
- Kosztorys inwestorski;
- Wykaz ofert wraz z ich oceną dokonaną przez komisję przetargową
- Umowa z wykonawcą - Przedsiębiorstwem Budownictwa Wodnego Melioracji, Kanalizacji i Robót Drogowych
- Protokół odbioru
- Dokumentacja powykonawczo-inwentaryzacyjna
2) wizję lokalną na ulicy Szkolnej.


Na posiedzeniu w dniu 26.02.2003 Komisja Rewizyjna zapoznała się z ustaleniami zespołu kontrolnego (protokół stanowi załącznik nr 2 do protokołu posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 26 lutego 2003), wysłuchała dodatkowych wyjaśnień członków tego zespołu oraz burmistrza Janusza Werczyńskiego i zastępcy burmistrza Krzysztofa Wnuka.

W rezultacie całości tego postępowania Komisja Rewizyjna stwierdza, że:

1) Zakres prac na ul. Szkolnej zaplanowanych w budżecie na rok 2002 objęty był dokumentacją projektową przewidującą wykonanie: 320.5 m kanałów deszczowych o średnicy od 200 do 400 mm, 11 studni kanalizacyjnych żelbetonowych o średnicy 1200 mm, 2 studni o średnicy 1000 mm z osadnikiem, 10 kompletów wpustów ulicznych oraz po jednym komplecie separatora i odstojnika szlamowego.
2) Zakres wykonanych prac objął całość zadań zaplanowanych.
3) Wartość kosztorysu inwestorskiego wynosiła 287 089, 96 zł.
4) Wykonawcę wybrano na podstawie procedury przetargu nieograniczonego, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 173 z 11.10.2001, rozstrzygniętego w dniu 22.11.2001. Wpłynęło 7 ofert, w tym 6 ofert ważnych. Komisja przetargowa na podstawie kryteriów ceny (waga 70%), doświadczenia technicznego (20%) i terminu realizacji (10%) wybrała ofertę DKM-LASKOWSCY, Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego Melioracji, Kanalizacji i Robót Drogowych (Kobyłka, ul. Dworkowa 2C), która była najtańszą ofertą ważną (otrzymała 95/100) i opiewała na kwotę 200 000,- zł.
5) Koszt robót według umowy nr 3450/595/01 z 20.12.2001 wyniósł brutto 214 000,- zł (w tym 7% VAT)
6) Zakończenie inwestycji stwierdza protokół odbioru z dnia 16.04.2002 oraz dokumentacja powykonawczo-inwentaryzacyjna z dnia 08.04.2002.

Wnioski końcowe:

1) Komisja Rewizyjna stwierdza, że inwestycja związana z odprowadzeniem i podczyszczeniem wód ul. Szkolnej spełnia kryterium celowości. Środki przeznaczone na ten cel w budżecie miasta na rok 2002 zostały wykorzystane zgodnie z ich przeznaczeniem.
2) Dokumentacja prac na wszystkich etapach inwestycji prowadzona była w sposób rzetelny.
3) Komisja Rewizyjna nie stwierdziła żadnych uchybień prawnych przy realizacji tej inwestycji.
4) W ocenie Komisji Rewizyjnej inwestycja ta została zrealizowana w sposób oszczędny i przyniosła pożądane efekty, umożliwiła bowiem przeprowadzenie odwodnienia terenu (i budynku) Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Szkolnej. Pełne efekty wykonanych prac będą widoczne po wyrównaniu nawierzchni ul. Szkolnej.

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Małgorzata Babiuch

Powiadom znajomego