W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zarządzenie nr 0152/26/2003

Zarządzenie nr 0152/26/2003

 

Zarządzenie nr 0152/26/2003

Burmistrza Miasta Marki

z dnia 25 czerwca 2003 roku

 

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Marki

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2002 roku nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§1

W regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Marki wprowadzam następujące zmiany:

1) w § 8 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

 

,,1. W skład urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Burmistrz                                                  - sygnatura BM,

2) Zastępca Burmistrza                                  - sygnatura ZB,

3) Skarbnik                                                   - sygnatura SK,

4) Sekretarz                                                  - sygnatura SE,

5) Referat Organizacyjny                                - sygnatura RO,

6) Referat Prawny                                          - sygnatura RP,

7) Referat Finansowo - Budżetowy                  - sygnatura RFB,

8) Referat Oświaty                                         - sygnatura OŚW,

9) Referat Techniczny                                    - sygnatura RT,

10) Referat Inwestycji                                       - sygnatura RI,

11) Referat Zarządu Mieniem Komunalnym        - sygnatura ZMK,

12) Referat Zarządu Dróg                                  - sygnatura ZD,

13) Referat Architektury i Budownictwa              - sygnatura RAB,

14) Referat Geodezji i Gospodarki

 Nieruchomościami                                    - sygnatura RGN,

15) Referat Spraw Obywatelskich                       - sygnatura RSO,

16) Referat Ochrony Środowiska,

 Gospodarki Wodnej i Rolnictwa­                 - sygnatura ROŚ,

17) Pełnomocnik ds. ochrony

 informacji niejawnych,

18) Kancelaria tajna                                          - sygnatura KT,

19) Samodzielne stanowisko ds. obrony

 cywilnej i spraw ogólnoobronnych             - sygnatura SOC,

20) Pełnomocnik ds. profilaktyki i

 rozwiązywania problemów alkoholowych    - sygnatura SPA,

21) Samodzielne stanowisko - Inspektor BHP     - sygnatura BHP,

22) Samodzielne stanowisko

ds. windykacji należności                                       - sygnatura WIN.”

 

2) w § 31 po kropce dodaje się wyrazy „stanowisko ds. środków pomocowych” .

3) w § 32 po ust. 8 dodaje się ust. 9 w brzmieniu:

            ,,9. Z zakresu stanowiska ds. środków pomocowych:

1) analiza możliwości korzystania przez gminę i jednostki organizacyjne gminy ze środków pomocowych,

                        2) sporządzanie wniosków o dotacje,

            3) nadzór nad przygotowywaniem i realizowaniem projektów finansowanych ze                środków pomocowych.”

4) w § 40 dodaje się pkt 13 w brzmieniu:

            ,,13) wykonywanie zadań dotyczących transportu zbiorowego”.

5) § 51 otrzymuje tytuł i brzmienie: „Inspektor ds. windykacji należności.

            § 51. Do zadań inspektora należy w szczególności:

            1) prowadzenie postępowań podatkowych w sprawach związanych ze stosowaniem ulg    w spłacie podatków,

            2) podejmowanie czynności mających na celu zabezpieczenie zobowiązań podatkowych”

            3) przygotowywanie tytułów wykonawczych dotyczących zaległości podatkowych.

6) dotychczasowy § 51 otrzymuje numer 52.

7) załącznik do zarządzenia Nr 0152/1/2003 otrzymuje brzmienie według załącznika do niniejszego zarządzenia.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

                                                                                               Burmistrz

                                                                                              Mgr Janusz Werczyński

 

Powiadom znajomego