W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zarządzenie Burmistrza

Zarządzenie Burmistrza

Zarządzenie Nr 0152/11/2003
Burmistrza Miasta Marki
z dnia 17 kwietnia 2003 roku

w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych oraz kontroli finansowej procesów związanych z rozdysponowaniem środków publicznych w Urzędzie Miasta Marki

Na podstawie art.35a ust. 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych zarządzam, co następuje:

§1

Ustalam Regulamin udzielania zamówień publicznych oraz kontroli finansowej procesów związanych z rozdysponowaniem środków publicznych w Urzędzie Miasta Marki stanowiący załącznik do zarządzenia.

§2

Traci moc zarządzenie Nr 14/99 Burmistrza Miasta Marki z dnia 7 października 1999 roku w sprawie wykonywania ustawy o zamówieniach publicznych w Urzędzie Miasta Marki.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz
/-/ mgr Janusz Werczyński


Załącznik do zarządzenia Nr 0152/11/2003
Burmistrza Miasta Marki
z dnia 17 kwietnia 2003 roku

REGULAMIN
udzielania zamówień publicznych oraz kontroli finansowej procesów związanych z rozdysponowaniem środków publicznych w Urzędzie Miasta Marki
§1
Udzielanie zamówień publicznych przez Urząd Miasta Marki odbywa się na podstawie ustawy z dnia 10 czerwca 1994 roku o zamówieniach pub licznych.

§2
Pracownikami odpowiedzialnymi za przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych są kierownicy właściwych referatów.

§3
1. Kierownik referatu wnioskujący o dokonanie zamówienia publicznego przedkłada zapotrzebowanie, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
2. W zapotrzebowaniu określa się: przedmiot zamówienia, szacunkową wartość przedmiotu zamówienia, proponowany tryb udzielenia zamówienia publicznego oraz uzasadnienie. W przypadku proponowanego udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu, którego nie ogłasza się w Biuletynie Zamówień Publicznych, zapotrzebowanie zawiera także propozycję prasy, w której zamieszcza się ogłoszenia o przetargu lub wniosek o odstąpienie od publikowania ogłoszenia w prasie.
3. Uzasadnienie zapotrzebowania powinno w szczególności dotyczyć celowości zaciągnięcia zobowiązania finansowego i dokonania wydatku oraz powodów wyboru innego trybu niż przetarg nieograniczony.

§4
1. Wstępnej kontroli zgodności projektowanych operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym określonych w zapotrzebowaniu dokonuje skarbnik miasta.
2. Po stwierdzeniu, że zobowiązanie wynikające z projektowanej operacji mieści się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków oraz że jednostka posiada środki finansowe na ich pokrycie, skarbnik miasta składa podpis na zapotrzebowaniu.

§5
1. Burmistrz dokonuje wstępnej oceny celowości zaciągnięcia zobowiązania finansowego i dokonania wydatku proponowanego w zapotrzebowaniu. W przypadku, gdy ocena ta jest pozytywna - wyraża zgodę na udzielenie zamówienia publicznego podpisując zapotrzebowanie.
2. Wstępnej oceny celowości zaciągnięcia zobowiązania finansowego i dokonania wydatku oraz zgody na udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 1000 złotych, może dokonać także sekretarz miasta.

§6
Projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projekt ogłoszenia
przetargu przedstawia się do zatwierdzenia burmistrzowi.

§7
1. Ogłoszenia o przetargach nie publikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych są ogłaszane w prasie. Burmistrz może wyrazić zgodę na odstąpienie od publikacji ogłoszenia w prasie.
2. Ogłoszenie o przetargu oraz informację o czasie, w jakim ogłoszenie ma być opublikowane na stronie internetowej, przekazuje się pracownikowi urzędu odpowiedzialnemu za prowadzenie strony internetowej.
3. Na kopii ogłoszenia o przetargu dołączonej do dokumentacji przetargowej sporządza się adnotację o okresie, w którym ogłoszenie było zamieszczone w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie urzędu.
4. Kopię ogłoszenia o przetargu opublikowaną w prasie dołącza się do dokumentacji przetargowej wraz z informacją o nazwie prasy i dacie jej ukazania się.

§8
1. W przypadku zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro, na wniosek kierownika właściwego referatu, burmistrz powołuje w drodze zarządzenia komisję przetargową.
2. Członkami komisji przetargowej mogą być wyłącznie pracownicy urzędu miasta, a przewodniczącym komisji przetargowej - kierownik właściwego referatu urzędu miasta.
3. Wzór zarządzenia w sprawie powołania komisji przetargowej określa załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
§9
1. Członkowie komisji przetargowej przygotowują i przeprowadzają postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności proponują burmistrzowi wybór oferty najkorzystniejszej.
2. Wyboru oferty najkorzystniejszej dokonuje burmistrz, zatwierdzając propozycję komisji przetargowej, jeżeli została ona powołana.
3. W postępowaniu o zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza równowartości 30.000 euro, oceny ofert dokonuje kierownik właściwego referatu i przedkłada ją burmistrzowi.
4. Burmistrz bada i porównuje stan faktyczny ze stanem wymaganym w zakresie udzielenia zamówienia publicznego. W przypadku pozytywnej oceny - podpisuje ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

§ 10
Otwarcie ofert złożonych w ramach zamówień publicznych następuje przy
udziale burmistrza lub sekretarza miasta.

§ 11
1. Kierownik właściwego referatu dokonuje oceny prawidłowości merytorycznej operacji gospodarczej i finansowej i jej zgodności z prawem. Ocenę tę przedstawia w formie notatki sporządzonej na dokumencie księgowym stanowiącym podstawę do wypłaty.
2. Skarbnik miasta bada i dokonuje oceny prawidłowości merytorycznej operacji gospodarczej i finansowej i jej zgodności z prawem, kompletności oraz formalno-rachunkowej rzetelności i prawidłowości dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. W przypadku pozytywnej oceny - składa podpis na dokumencie księgowym stanowiącym podstawę do.wypłaty.
3. Burmistrz bada i porównuje stan faktyczny ze stanem wymaganym w zakresie zaciągnięcia zobowiązania finansowego i dokonania wydatku ze środków publicznych. W przypadku pozytywnej oceny - składa podpis na dokumencie księgowym stanowiącym podstawę do wypłaty.

§ 12
Burmistrz informuje Radę Miasta o wyborze najkorzystniejszej oferty wskazując imię i nazwisko lub nazwę (firmę) dostawcy lub wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz cenę.

Powiadom znajomego