W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Godziny pracy

Urząd Miasta Marki

Od dnia 1 sierpnia 2020 r.  ustala się godziny funkcjonowania Urzędu Miasta Marki w poniedziałek, wtorek i czwartek  w godzinach od 8.00 do 16.00.
środa w godzinach 8.00 do 18.00 oraz piątek w godzinach 8.00 do 14.00 
w dniach  02.11.2023 r. (czwartek)   Urząd Miasta Marki będzie nieczynny

Z powodu sytuacji epidemiologicznej oraz stanu osobowego jesteśmy zmuszeni wprowadzić ograniczenia w funkcjonowaniu Wydziału Spraw Obywatelskich zajmującego się m.in. dowodami i meldunkami oraz Urzędu Stanu Cywilnego (akty stanu cywilnego, urodzenia, zgony).
Prosimy o dokonanie wcześniejszego zapisu na wizytę. Można to zrobić telefonicznie (sprawy związane z meldunkami i dowodami tel. (22) 129-11-75; akty stanu cywilnego, urodzenia, zgony tel. (22) 129-11-07) lub elektronicznie  - za pomocą strony https://rezerwacja.marki.pl/ Nie będziemy niestety w stanie obsługiwać osób bez wcześniejszego zapisu. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie nie wykluczamy, że ograniczenia w funkcjonowaniu Wydziału Spraw Obywatelskich oraz Urzędu Stanu Cywilnego mogą zostać przedłużone.


Z uwagi na stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 od dnia 1 czerwca 2020 r. do odwołania Urząd Miasta Marki  będzie realizował wszystkie zadania w sposób gwarantujący bezpośrednią obsługę interesantów z uwzględnieniem, że dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu Urzędu Miasta Marki nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi. W celu realizacji tego wymogu dopuszcza się organizowanie bezpośredniego wstępu interesantów na teren Urząd Miasta Marki.

Jednocześnie obsługa interesantów prowadzona telefonicznie oraz za pośrednictwem kanałów komunikacji elektronicznej (email, ePUAP) odbywać się będzie bez ograniczeń.

W sprawach skarg i wniosków burmistrz i jego zastępcy przyjmują w każdy poniedziałek w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki.  W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem: tel. 22 781 10 03, 22 228 73 77 lub e-mail sekretariat@marki.pl

 

 

Powiadom znajomego