W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95

05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556

REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP


Z uwagi na panujące zagrożenie związane z możliwością zakażenia COVID-19, nastąpiły zmiany dotyczące spotkań bezpośrednich mieszkańców z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami. Spotkania te, będą się odbywały w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03. 

Opisany sposób organizacji spotkań bezpośrednich dotyczy również obsługi skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Marki. 

Zmiany te podyktowane są koniecznością zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 


Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95

05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556

REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP


Z uwagi na panujące zagrożenie związane z możliwością zakażenia COVID-19, nastąpiły zmiany dotyczące spotkań bezpośrednich mieszkańców z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami. Spotkania te, będą się odbywały w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03. 

Opisany sposób organizacji spotkań bezpośrednich dotyczy również obsługi skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Marki. 

Zmiany te podyktowane są koniecznością zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 


„Opracowania Studium Wykonalności, przeprowadzenie postępowania ws. oceny oddziaływania na środowisko oraz wsparcia w procesie aplikowania o środki dotacji dla Planowanego Projektu pn. „Budowa, rozbudowa i remont sieci kanalizacji deszczowej oraz infrastruktury towarzyszącej w Mieście Marki Cz. 1”

XML

Treść

„Opracowania Studium Wykonalności, przeprowadzenie postępowania ws. oceny oddziaływania na środowisko oraz wsparcia w procesie aplikowania o środki dotacji dla Planowanego Projektu pn. „Budowa, rozbudowa i remont sieci kanalizacji deszczowej oraz infrastruktury towarzyszącej w Mieście Marki Cz. 1”

Zmiana terminu składania i otwarcia ofert.

Nowy termin składania ofert: 04.08.2020 rok do godz. 15:00

Miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Pokój nr 13 - Kancelaria Ogólna

Nowy termin otwarcia ofert: 04.08.2020 rok do godz. 15:30

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Marki (pokój nr 18), ul. Piłsudskiego 95,


Zapytanie ofertowe do pobrania Zapytanie ofertowe

1.      Załącznik nr 1: Zalecenia do sposobu wypełnienia Wniosku o dofinansowanie pod kątem spełnienia niektórych kryteriów Oceny formalnej i Oceny merytorycznej I stopnia i II stopnia dla działania 2.1. typ projektów 5 Zal 1_-_zalecenia_ws_wypelnienia_wniosku

2.      Załącznik nr 2: Formularz ofertowy Zal 2 Formularz ofertowy

3.      Załącznik nr 3: Wykaz usług Zal 3 Wykaz usług

4.      Załącznik nr 4: Wykaz Osób Zal 4 Wykaz osób

5.      Załącznik nr 5: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych 
z Zamawiającym Zal 5 Oświadczenie o braku powiązań.docx

6.      Załącznik nr 6: Wzór Umowy Zal 6 Wzór Umowy

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane