W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95

05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556

REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP


Z uwagi na panujące zagrożenie związane z możliwością zakażenia COVID-19, nastąpiły zmiany dotyczące spotkań bezpośrednich mieszkańców z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami. Spotkania te, będą się odbywały w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03. 

Opisany sposób organizacji spotkań bezpośrednich dotyczy również obsługi skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Marki. 

Zmiany te podyktowane są koniecznością zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 


Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95

05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556

REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP


Z uwagi na panujące zagrożenie związane z możliwością zakażenia COVID-19, nastąpiły zmiany dotyczące spotkań bezpośrednich mieszkańców z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami. Spotkania te, będą się odbywały w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03. 

Opisany sposób organizacji spotkań bezpośrednich dotyczy również obsługi skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Marki. 

Zmiany te podyktowane są koniecznością zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 


odpisy z aktów stanu cywilnego

Wersja strony w formacie XML
odpisy z aktów stanu cywilnego

Sposób załatwienia sprawy

Wydanie odpisu skróconego lub zupełnego z akt stanu cywilnego oraz zaświadczenia przewidzianego w prawie o aktach stanu cywilnego



Wymagane dokumenty
  • Dowód osobisty
  • Podanie o wydanie odpisu stanu cywilnego lub zaświadczenia



Dodatkowe informacje

Odpisy oraz zaświadczenia wydaje się na wniosek:

  • osoby, której stan cywilny został w akcie stwierdzony,
  •  jej wstępnego, zstępnego,
  • rodzeństwa,
  • małżonka lub przedstawiciela ustawowego,
  • sądu lub innego organu państwowego
  • oraz na wniosek innych osób, które wykażą interes prawny.



Opłaty

Opłata skarbowa -

  • Odpis skrócony - 22,-zł,
  • Odpis zupełny - 33,-zł,
  • Zaświadczenie - 26,-zł



Termin załatwienia
7 dni roboczych - odpis z Urzędu Stanu Cywilnego w Markach.
10 dni roboczych - z innego Urzędu Stanu Cywilnego.



Jednostka odpowiedzialna

Urząd Stanu Cywilnego
Marki, Al. M. J. Piłsudskiego 95, pokój 3,
telefon: 22 781-10-03 wew. 800, 22 418-81-37
Godziny przyjęć:
Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 8:00 - 16:00
Środa: 10:00 – 18:00


Tryb odwoławczy

Nie występuje.


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. - Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 8 grudnia 2014 roku, poz. 1741, z późn. zmianami)


Formularze

Podanie o wydanie odpisu aktu - formularze do pobrania:

Plik PDF

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane