Zgłoszenie na pobyt czasowy
Zgłoszenie na pobyt czasowy
Sposób załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy osobie, na jej wniosek.
Wymagane dokumenty: - dowód osobisty lub paszport - wypełniony druk: zgłoszenie pobytu czasowego Przy zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu na formularzu pobytu stałego lub czasowego, oraz, do wglądu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego właściciela lub podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu. Dodatkowe informacje: Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy ważne jest do chwili zmiany miejsca zameldowania, przy czym nie dłużej niż do upływu terminu zameldowania. Opłaty: Bez opłaty. Termin załatwienia: Od ręki. Jednostka odpowiedzialna Wydział Spraw Obywatelskich- Inspektor ds. ewidencji ludności Marki, Al. Piłsudskiego 95 pok. 2 Telefon: (22) 418-81-38, 781-10-03, 22 129-11-75 Godziny przyjęć: Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 8:00 - 16:00 Środa: 10:00 – 18:00 Tryb odwoławczy: Nie występuje. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. 2010.217.1427) |