W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Odbieranie odpadów komunalnych - rejestr działalności regulowanej

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - wniosek o wydanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
plik PDF,

Przedsiębiorca zamierzający na terenie miasta Marki prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, jest zobowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Marki.

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzi Burmistrz Miasta Marki. Wpis do powyższego rejestru oraz wszelkie zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Burmistrz Miasta Marki na pisemny wniosek przedsiębiorcy.

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej powinien zawierać:
1. nazwę firmy, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
2. numer identyfikacji podatkowej przedsiębiorcy (NIP),
3. numer identyfikacji REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
4. określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych z podaniem kodu odpadu.

Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Marki przedsiębiorca zobowiązany jest dołączyć (zgodnie z art. 9c ust. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach):
1. dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 50,00zł [opłata ta nie dotyczy przedsiębiorców, którzy z dniem wejścia w życie nowelizacji ustawy posiadają zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych] (opłata skarbowa za zmianę wpisu - 25,00zł),
2. oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Wpis będzie dokonywany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze. Burmistrz Miasta Marki dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy.

Przedsiębiorca wpisany do rejestru jest zobowiązany do informowania organu prowadzącego rejestr o wszelkich zmianach danych wskazanych we wniosku lub dokumentach do niego dołączonych, w terminie 14 dni od zaistnienia zmian.

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej
3. Ustawa z dnia 6 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców

Wzór wniosku i oświadczenia dostępny jest poniżej lub w Urzędzie Miasta Marki (pok. Nr 4) oraz w BIP na stronie internetowej: www.marki.pl

Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej jest możliwe tylko i wyłącznie w przypadku złożenia stosownego wniosku o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Stosowny wniosek składa się na podstawie art. 9i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. W myśl art. 9i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany złożyć do organu prowadzącego rejestr, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru.



Dokumenty do pobrania:
Wnioski dostępne są pod linkiem: https://marki.miasto.plus/
Rejestr Działalności Regulowanej pod linkiem: http://czyste.marki.pl/21-wykaz_firm

Powiadom znajomego