W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zajęcie pasa drogowego – roboty w pasie drogowym

Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót

Karta informacyjna usługi i wniosek do pobrania - https://marki.miasto.plus/

OPIS USŁUGI

Usługa umożliwia złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego.

KOGO DOTYCZY USŁUGA

Wnioskodawcy

WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót

Załącznik nr 1 – Plan sytuacyjny z obrysem zajętej powierzchni. 

Załącznik nr 2 – Harmonogram robót umożliwiający ich wykonanie w określonym terminie (w przypadku robót długoterminowych). 

Załącznik nr 3 – Zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu drogowego w rejonie przewidywanego zajęcia pasa wraz ze sposobem zabezpieczenia terenu pasa drogowego zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego (jeżeli zajęcie pasa drogowego wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze, albo powoduje wprowadzeni zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych). 

Załącznik nr 4 – Pełnomocnictwo wnioskodawcy do reprezentowania go przez osobę trzecią w sprawach związanych z uzyskaniem i odbiorem decyzji

Załącznik nr 5 – Inne (zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji zarządca drogi może zażądać dodatkowych dokumentów)

OPŁATY

Wydawanie decyzji NIE PODLEGA OPŁACIE SKARBOWEJ

Za zajęcie pasa drogowego pobiera się opłaty na podstawie art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, Uchwały nr XVI/212/2019 Rady Miasta Marki z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego na drogach gminnych (Dz. U. Województwa Mazowieckiego z 2019 roku, poz. 14521).

Numer konta: 91 8015 0004 0195 6412 2021 0001


Powiadom znajomego