W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Zajęcie pasa drogowego – polegające na umieszczeniu w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej zajęcie pasa drogowego ulicy poprzez umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (opłaty roczne)

Karta informacyjna usługi i wniosek do pobrania - https://marki.miasto.plus/

OPIS USŁUGI

Usługa umożliwia złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w nim urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.

KOGO DOTYCZY USŁUGA

Wnioskodawcy

WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej zajęcie pasa drogowego ulicy poprzez umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej

niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (opłaty roczne)

Załącznik nr 1 – Mapa sytuacyjno-wysokościowa w skali 1:500 z naniesioną lokalizacją urządzeń Umieszczonych w pasie drogowym. 

Załącznik nr 2 – Pełnomocnictwo wnioskodawcy do reprezentowania go przez osobę trzecią w sprawach związanych z uzyskaniem i odbiorem decyzji. 

Załącznik nr 3 – Dowód wpłaty za pełnomocnictwo. 

Załącznik nr 4 – Inne (zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi może zażądać dodatkowych dokumentów).

OPŁATY

Wydawanie decyzji NIE PODLEGA OPŁACIE SKARBOWEJ 

Za złożenie pełnomocnictwa – 17,00 zł (tabela część IV załącznika do ustawy o opłacie skarbowej).

Za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej pobiera się opłaty na podstawie art. 40 ust. 1, ust.2 pkt 1 i 2, ust. 3, 5, 8, 10, 11, 13, i 13a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, Uchwały nr XVI/212/2019 Rady Miasta Marki z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego na drogach gminnych (Dz. U. Województwa Mazowieckiego z 2019 roku, poz. 14521)

Numer konta: 91 8015 0004 0195 6412 2021 0001

Powiadom znajomego