W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Lokalizacja zjazdu z drogi

Lokalizacja zjazdu z drogi.

Karta informacyjna usługi i wniosek do pobrania - https://marki.miasto.plus/

OPIS USŁUGI

Usługa umożliwia złożenia wniosku o uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi

KOGO DOTYCZY USŁUGA

Wnioskodawcy

WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację lub przebudowę zjazdu z drogi gminnej

Załącznik nr 1 – Kopia aktualnej mapy zasadniczej w skali 1:500 lub 1:1000 obejmująca przedmiotową nieruchomość w nawiązaniu do drogi gminnej z zaznaczonym proponowanym miejscem lokalizacji zjazdu i jego parametrami (lub z zaznaczeniem zjazdu do przebudowy) oraz widocznymi granicami nieruchomości lub projekt zagospodarowania nieruchomości.

 Załącznik nr 2. – Dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości (np. wypis z rejestru gruntów)

 Załącznik nr 3. – Dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zjazdu publicznego

Załącznik nr 4. – Pełnomocnictwo lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa oraz oryginał potwierdzenia wniesienia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa w wysokości 17,00 zł.

Załącznik nr 5 – Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 82,00 zł za wydanie zezwolenia na lokalizację/przebudowę zjazdu publicznego

Załącznik nr 6 – Inne (zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji, zarządca drogi może zażądać dodatkowych dokumentów).

OPŁATY

82,00 zł - za wydanie zezwolenia na lokalizację lub przebudowę zjazdu (tabela część III poz. 44 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej)

17,00 zł - za złożenie pełnomocnictwa (tabela część IV załącznika do ustawy o opłacie skarbowej)

*Nie podlegają opłacie skarbowej decyzje w sprawach dotyczących połączenia drogi publicznej z nieruchomością wykorzystywaną wyłącznie na cele mieszkaniowe – art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej.

Numer konta: 91 8015 0004 0195 6412 2021 0001

 

Powiadom znajomego