W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Regulamin placu zabaw przy sp2 w markach

REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW


1. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Markach jest własnością szkoły i służy zabawie, rekreacji i wypoczynkowi dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 6 do 12 lat.

2. Obiekt czynny jest w godzinach 800 do zmierzchu ( nie dłużej niż do godz. 2000).

3. Z placu zabaw w pierwszej kolejności korzystają uczniowie szkoły w ramach zajęć ruchowych i wychowania fizycznego pod opieką nauczyciela.

4. Z terenu placu zabaw korzystać mogą dzieci tylko pod opieka osób dorosłych, którzy odpowiadają za ich bezpieczeństwo.

5. Korzystanie ze wszystkich urządzeń na placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem.

6. Za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają finansowo ich rodzice lub prawni opiekunowie.

7. O wszelkich aktach wandalizmu lub innych niebezpiecznych zdarzeniach mających miejsce na placu zabaw należy niezwłocznie poinformować dozorcę obiektu.

8. Na terenie placu zabaw zabrania się:

  • Organizowania gier zespołowych.
  • Wprowadzania i jazdy na rowerze, motorowerze, rolkach, deskorolkach oraz wprowadzania wózków dziecięcych.
  • Wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających.
  • Picia alkoholu i palenia tytoniu.
  • Palenia ognisk oraz używania materiałów pirotechnicznych i szkodliwych substancji chemicznych.
  • Wchodzenia na górne elementy konstrukcyjne obiektów.
  • Niszczenia i uszkadzania roślinności.
  • Wprowadzania zwierząt.
  • Zaśmiecania.
  • Zakłócania porządku i używania wulgaryzmów.
  • Używania niewłaściwego obuwia typu korki, kolce oraz szpilki.
9. Osoby przebywające na terenie placu zabaw i korzystające obiektu w sposób niezgodny z niniejszym regulaminem na żądanie pracownika obsługi szkoły zobowiązane są do natychmiastowego zaprzestania działań niezgodnych z regulaminem lub bezzwłocznego opuszczenia terenu placu zabaw.

Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z obiektu

Powiadom znajomego