W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95

05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556

REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP


Z uwagi na panujące zagrożenie związane z możliwością zakażenia COVID-19, nastąpiły zmiany dotyczące spotkań bezpośrednich mieszkańców z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami. Spotkania te, będą się odbywały w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03. 

Opisany sposób organizacji spotkań bezpośrednich dotyczy również obsługi skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Marki. 

Zmiany te podyktowane są koniecznością zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 


Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95

05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556

REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP


Z uwagi na panujące zagrożenie związane z możliwością zakażenia COVID-19, nastąpiły zmiany dotyczące spotkań bezpośrednich mieszkańców z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami. Spotkania te, będą się odbywały w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03. 

Opisany sposób organizacji spotkań bezpośrednich dotyczy również obsługi skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Marki. 

Zmiany te podyktowane są koniecznością zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 


Sprawy meldunkowe

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Wybory

Wybory Wpisanie do rejestru wyborców   więcej > Dopisanie do spisów wyborców   więcej >

Wymeldowanie z pobytu czasowego

Wymeldowanie z pobytu czasowego Sposób załatwienia sprawy: Przyjęcie formularza zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego. Wymagane dokumenty: - dowód osobisty lub paszport, - wypełniony druk: zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego Dodatkowe informacje: Wymeldowania z dotychczasowego stałego lub czasowego można dokonać podczas...

Wymeldowanie z pobytu stałego

Wymeldowanie z pobytu stałego Sposób załatwienia sprawy: Przyjęcie formularza zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego. Wymagane dokumenty - Dowód osobisty lub paszport, - Wypełniony druk: zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego Dodatkowe informacje: Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego można dokonać...

Zgłoszenie na pobyt czasowy

Zgłoszenie na pobyt czasowy Sposób załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy osobie, na jej wniosek. Wymagane dokumenty: - dowód osobisty lub paszport - wypełniony druk: zgłoszenie pobytu czasowego Przy zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu, dokonane przez...

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie pobytu stałego Sposób załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia o zameldowania na pobyt stały. Wymagane dokumenty: - dowód osobisty lub paszport, - wypełniony druk: zgłoszenie pobytu stałego Przy zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy trwający należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu, dokonane przez właściciela lub inny podmiot...