W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu
ZUK 341/4/2009

1. Nazwa i adres zamawiającego :
Gmina Miasto Marki
Zakład Usług Komunalnych
Ul. Leopolda Lisa Kuli 3, 05-270 Marki
tel. 022 781 10 03 , fax 022 781 13 78
osoba kontaktowa:
Henryk Szczurowski, tel. 022 781 11 01

2. Określenie trybu zamówienia :
przetarg nieograniczony – usługi
CPV : 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia :
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczono na stronie internetowej www.marki.pl Materiały przetargowe (SIWZ) można również otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21 lub za zaliczeniem pocztowym.

4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta Marki o łącznej długości 57,586 km w sezonie zimowym 2009/2010 oraz jednorazowe sprzątanie nawierzchni ulic po okresie zimowym.

Zakres robót :
Zimowe utrzymanie dróg obejmuje :
1. mechaniczne usuwanie śniegu w trakcie opadów i lodu z nawierzchni oraz zwalczanie śliskości zimowej (CPV: 90620000-9, 90630000-2) przy użyciu jednostek sprzętowych i materiałów uszorstniających wykonawcy zamówienia.
2. Posprzątanie nawierzchni z nieczystości pozostałych po zimowym utrzymaniu (CPV: 90611000-3) obejmuje odspojenie zanieczyszczeń zalegających przy krawężniku, zamiatanie nawierzchni, załadunek na środki transportowe i wywóz zanieczyszczeń we wskazane miejsce..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i w częściach.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

5. Termin realizacji :
Usługa zimowego utrzymania : od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2010 roku.
Usługa sprzątania nawierzchni po okresie zimowym : do dnia 30 kwietnia 2010 roku

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:
a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP,
a ponadto :
e) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zadań, tj.: minimum dwoma piaskarko - solarkami o pojemności 4 m3 z pługami ze średnim z dociskiem.
f) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę lub usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg, o łącznej wartości wynoszącej minimum wartości oferty brutto.
g) wykonali wyżej wymienione usługi należycie,
h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę stanowiącą minimum wartości oferty brutto.
i) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 2, 3 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605).

7. Informacje na temat wadium:
Wniesienie wadium nie jest wymagane.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena 100%

9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.
Termin złożenia ofert do dnia 19.11.2009 r. do godz. 10:00, Urząd Miasta Marki, 05-270 Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, Kancelaria pok. nr 6.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.11.2009r. o godz. 10:05, Urząd Miasta Marki, 05-270 Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, pok. nr 23.
Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.

10. Sposób porozumienia się z Wykonawcami.
Oświadczenia, zapytania, zawiadomienia i protesty składane przez Wykonawców oraz odpowiedzi Zamawiającego wymagają formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza przekazanie informacji za pomocą faksu, potwierdzonego niezwłocznie pisemnie.
Treści oświadczeń, zapytań, zawiadomień, modyfikacje SIWZ i protesty oraz odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

11. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w dniu 10.11. 2009 r.
a) w Biuletynie Zamówień Publicznych - nr ...................................
b) na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego.

Ogłoszenie o przetargu - plik PDF
Dokumentacja przetargowa - plik ZIP

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania - Plik do pobrania - PDF

Załączniki

Powiadom znajomego