W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 stycznia 2025 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu

ZUK-341/1/2009
Marki, 2009-03-02

Ogłoszenie o zamówieniu

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: ZUK-341/1/2009.

Wywóz odpadów stałych i segregowanych surowców wtórnych z terenu budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej oraz odpadów stałych ze sprzątania miasta.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Zakład Usług Komunalnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zakład Usług Komunalnych
ul. Lisa Kuli 3
05-270 Marki
www.marki.pl
komunalny@marki.pl
poniedziałek - piątek: 7.00 - 15.00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.marki.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: - bezpłatnie w Zakładzie Usług Komunalnych z siedzibą w Markach przy ul. Lisa Kuli 3, przesyłką za zaliczeniem pocztowym lub na stronie internetowej www.marki.pl.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do siwz tj. na formularzu cenowym.

Wspólny Słownik Zamówień: 90000000-7, 90511000-2.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Wykonawca musi spełniać warunki swiz.
2. Kryterium cena będzie określone w sposób minimalizacji.

VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Cena
Waga 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-03-17 do godz. 14.00.
w siedzibie zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych
ul.Lisa Kuli 3
05-270 Marki
Pokój nr 3 - wydział Zarządu Mieniem Komunalnym

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-03-17, o godz. 14.30.
w siedzibie zamawiającego tj. Zakładzie Usług Komunalnych
ul.Lisa Kuli 3
05-270 Marki
Pokój nr 1- Gabinet Dyrektora

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-04-16

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 53970 z dnia 9.03.2009 r.

Dokumentacja przetargowa - plik do pobrania

Wyjaśnienie treści SIWZ - plik do pobrania PDF


Ogłoszenie o wyborze oferty - plik do pobrania PDF

Informacja o powtórzeniu czynności wyboru oferty - plik PDF

Ogłoszenie o wyborze oferty - plik PDF

Załączniki

Powiadom znajomego

PrevNext