W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

WZP.271.10.2020

WZP.271.10.2020
Ogłoszenie o zamówieniu na Budowę dróg rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Al. Piłsudskiego na terenie Miasta Marki oraz budowę dróg rowerowych wraz z infrastruktura towarzysząca na odcinku Al. Jana Pawła II od ul. Pólko w miejscowości Nadma do granic z Miastem Marki w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 2 części.

Zmiana terminu składania i otwarcia ofert

Nowy termin składania ofert: 19.06.2020r. do godziny 12:00
Miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Pokój nr 13 - Kancelaria Ogólna
Nowy termin otwarcia ofert: 19.06.2020r. do godziny 12:20

 
Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SIWZ 
Część 1 - plik ZIP Część 1.zip
Część 2 - plik ZIP Część 2 (załaczniki 17-30)  Część 2 (załaczniki 31-51)
Część 3 - plik ZIP Część 3.zip

Załączniki nr 2 - 4 do SIWZ [Dokumenty składające się na ofertę]

Załączniki nr 5 - 7 do SIWZ [Dokumenty składane na wezwanie]

Załączniki nr 8a do SIWZ [Projekt umowy dla części nr 1]

Załączniki nr 8b do SIWZ [Projekt umowy dla części nr 2]

Odpowiedzi na pytania do SIWZ

Zmiana SIWZ

Odpowiedzi na pytania nr 2 do SIWZ

Załącznik do odpowiedzi na pytanie nr 4 z dnia 09.06.2020

Informacja z sesji otwarcia ofert

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 2


„UWAGA! Mając na uwadze stan epidemii wywołany przez COVID-19 i wynikające zaleceń Urzędu Zamówień Publicznych (link) dokonywanie otwarcia ofert online, tj. poprzez transmisję w czasie rzeczywistym, otwarcie ofert w celu zapewnienia jawności i bezpieczeństwa będzie transmitowane online w czasie rzeczywistym w dniu 19 czerwca 2020 r. od godziny 12:15 (termin otwarcia to 12:20) pod adresem, który zostanie podany w dniu otwarcia ofert.


Załączniki

Część 1.zip zip, 326.77 MB
Część 3.zip zip, 420.39 MB

Powiadom znajomego