W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 stycznia 2025 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

WZP.271.27.2020

WZP.271.27.2020 

Ogłoszenie o zamówieniu pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych pn. Przebudowa drogi gminnej ulicy Szerokiej w m. Marki.
Termin składania ofert: 28.10.2020 r. do godziny 12:00
Miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Pokój nr 13 - Kancelaria Ogólna

UWAGA: UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA W DNIU 29.10.2020 o godzinie 13:00

UWAGA: ZMIANA GODZINY OTWARCIA OFERT

TERMIN OTWARCIA OFERT: 29.10.2020 o godzinie 14:50


Ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SIWZ [Szczegółowy zakres prac]

Załączniki nr 2 do SIWZ [Formularz oferty]

Załącznik nr 3 do SIWZ [Oświadczenia do oferty]

Załącznik nr 4 do SIWZ [Grupa kapitałowa - 3 dni od otwarcia ofert]

Załączniki nr 5 do SIWZ [Dokumenty składane na wezwanie - wykaz usług]

Załączniki nr 6 do SIWZ [Dokumenty składane na wezwanie - wykaz osób]

Załączniki nr 7 do SIWZ [Projekt umowy]

Zmiana ogłoszenia

Informacja z sesji otwarcia ofert

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


 „UWAGA! Mając na uwadze stan epidemii wywołany przez COVID-19 i wynikające zaleceń Urzędu Zamówień Publicznych (link) dokonywanie otwarcia ofert online, tj. poprzez transmisję w czasie rzeczywistym, otwarcie ofert w celu zapewnienia jawności i bezpieczeństwa będzie transmitowane online w czasie rzeczywistym w dniu 29 października 2020 r. od godziny 14:45 (termin otwarcia to 14:50) pod adresem, który zostanie podany w dniu otwarcia ofert.


Powiadom znajomego