W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95

05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556

REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP


Z uwagi na panujące zagrożenie związane z możliwością zakażenia COVID-19, nastąpiły zmiany dotyczące spotkań bezpośrednich mieszkańców z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami. Spotkania te, będą się odbywały w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03. 

Opisany sposób organizacji spotkań bezpośrednich dotyczy również obsługi skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Marki. 

Zmiany te podyktowane są koniecznością zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 


WZP.271.35.2020

WZP.271.35.2020 

Ogłoszenie o zamówieniu rozbudowa dróg gminnych ulicy Saturna, ulicy Marsa
oraz ulicy Wspólnej w m. Marki.

Uwaga zmiana terminu składania ofert!!!!

Nowy termin składania ofert: 20.11.2020r. do godziny 12:00
Miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Pokój nr 13 - Kancelaria Ogólna
Termin otwarcia ofert: 20.11.2020r. do godziny 12:20

UWAGA: ZMIANA GODZINY OTWARCIA OFERT

TERMIN OTWARCIA OFERT: 20.11.2020 o godzinie 13:00


Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.11.2020

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SIWZ [Dokumentacja techniczna]:

Cały zakres - ZRID

1_Projekt Budowlany

2_Decyzja ZRID

3_Mapy podziałowe

4_Projekt Wykonawczy

5_Projekt Stałej Organizacji Ruchu

6_STWIOR

Cały zakres ZRID - Przedmiary

Część A

Część B

Część C - załącznik do pobrania na dole strony

Część E

Załączniki nr 2 do SIWZ [Formularz oferty]

Załącznik nr 3 do SIWZ [Oświadczenia do oferty]

Załącznik nr 4 do SIWZ [Grupa kapitałowa - 3 dni od otwarcia ofert]

Załączniki nr 5 do SIWZ [Dokumenty składane na wezwanie - wykaz robót budowlanych]

Załączniki nr 6 do SIWZ [Dokumenty składane na wezwanie - wykaz osób]

Załączniki nr 7 do SIWZ [Projekt umowy]

Odpowiedzi na pytania z dnia 04.11.2020

Odpowiedzi na pytania z dnia 10.11.2020

Odpowiedzi na pytania z dnia 17.11.2020

Informacja z sesji otwarcia ofert

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

„UWAGA! Mając na uwadze stan epidemii wywołany przez COVID-19 i wynikające zaleceń Urzędu Zamówień Publicznych (link) dokonywanie otwarcia ofert online, tj. poprzez transmisję w czasie rzeczywistym, otwarcie ofert w celu zapewnienia jawności i bezpieczeństwa będzie transmitowane online w czasie rzeczywistym w dniu 20 listopada 2020 r. od godziny 12:55 (termin otwarcia to 13:00) pod adresem, który zostanie podany w dniu otwarcia ofert.


Załączniki

Część C zip, 10.07 MB
Decyzja ZRID zip, 11.42 MB
Projekt WYkonawczy zip, 216.82 MB
Projekt budowlany zip, 336.89 MB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane