W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 stycznia 2025 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

WZP.271.43.2020

WZP.271.43.2020 

Ogłoszenie o zamówieniu pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych pn. Rozbudową dróg gminnych ulicy Saturna, ulicy Marsa, ulicy Wspólnej na odcinku od ulicy Marsa do dz. nr ew. 324 obręb 0033, ulicy Ceglanej na odcinku 85,43m od skrzyżowania z ul. Marsa w m. Marki.
Termin składania ofert: 21.12.2020 r. do godziny 12:00
Miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Pokój nr 13 - Kancelaria Ogólna
Termin otwarcia ofert: 21.12.2020 r. do godziny 12:20

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA i OTWARCIA OFERT

Termin składania ofert: 22.12.2020 r. do godziny 12:00
Termin otwarcia ofert: 22.12.2020 r. do godziny 12:20


Ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do SIWZ [Szczegółowy zakres prac]

Załączniki nr 2 do SIWZ [Formularz oferty]

Załącznik nr 3 do SIWZ [Oświadczenia do oferty]

Załącznik nr 4 do SIWZ [Grupa kapitałowa - 3 dni od otwarcia ofert]

Załączniki nr 5 do SIWZ [Dokumenty składane na wezwanie - wykaz usług]

Załączniki nr 6 do SIWZ [Dokumenty składane na wezwanie - wykaz osób]

Załączniki nr 7 do SIWZ [Projekt umowy]

Zmiana ogłoszenia

Zmiana SIWZ 

Informacja z sesji otwarcia ofert

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

„UWAGA! Mając na uwadze stan epidemii wywołany przez COVID-19 i wynikające zaleceń Urzędu Zamówień Publicznych (link) dokonywanie otwarcia ofert online, tj. poprzez transmisję w czasie rzeczywistym, otwarcie ofert w celu zapewnienia jawności i bezpieczeństwa będzie transmitowane online w czasie rzeczywistym w dniu 22 grudnia 2020 r. od godziny 12:15 (termin otwarcia to 12:20) pod adresem, który zostanie podany w dniu otwarcia ofert.

Powiadom znajomego