W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Szkoła Podstawowa Nr 1


05-270 Marki,

ul. Okólna 14


tel. (+48 22) 781-10-26

ETR Tekst Łatwy do czytania

Tekst ETR łatwy do czytania

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach znajduje się na ul. Okólnej 14.

 

Tutaj jest główny budynek szkoły, do którego uczęszczają uczniowie. 

Budynek Szkoły SP1 Marki
    
Wejście główne znajduje się od strony ulicy Okólnej.

Wejście główne do SP1 od ul. Okólnej
To wejście jest odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi. 

 
W szkole zarządza dyrektor.  Dyrektorem szkoły jest Agnieszka Gawkowska.

W szkole pracują również nauczyciele, pracownicy sekretariatu i obsługi. 

 
Czym zajmuje się Szkoła Podstawowa nr 1 w Markach ?

Szkoła Podstawowa nr 1 w Markach  jest publiczną szkołą podstawową.

Zajmujemy się kształceniem i wychowaniem dzieci w wieku od 6 do 14 lat.

Nauka w szkole jest bezpłatna.

Zajęcia obowiązkowe odbywają się pięć dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku.

Kontakt z pracownikami szkoły


Zapraszamy Was od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy:

Poniedziałek     8.00 - 16.00

Wtorek              8.00 - 16.00

Środa                8.00 - 16.00

Czwartek           8.00 - 16.00

Piątek                8.00 - 16.00




·Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer (22) 7811026 

 ·Możesz też wysłać e-mail na adres:  sp1@marki.pl

·Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:

Szkoła Podstawowa nr 1, im. Kornela Makuszyńskiego w Markach ul. Okólna 14, 05-270 Marki


·Możesz przynieść pismo do sekretariatu

Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty.

 
Jak trafić do sekretariatu ?

Wchodzisz wejściem od strony ulicy Okólnej.

Wejście główne do SP1 Marki od ul. Okólnej

Gdy wejdziesz do budynku zobaczysz dyżurkę szkolną.

 Wejście do szkoły SP1 Marki

 Kieruj się w lewo, zobaczysz szatnię. 

 Szatnia SP1 Marki

Gdy miniesz szatnię, skręć w lewo. Zobaczysz korytarz.

 Korytarz SP1 Marki

Na końcu korytarza po lewej stronie jest wejście do sekretariatu.

 Wejście do sekretariatu Sp1 Marki

Tak sekretariat wygląda w środku.

 Sekretariat Sp1 Marki

W sekretariacie otrzymasz pomoc i możesz załatwić sprawę.


Powiadom znajomego