W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Marki o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Żeromskiego w Markach

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA MARKI

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Żeromskiego w Markach

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.) w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023r., o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), oraz art. 39 ust. 1, art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.)

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Miasta Marki uchwały Nr LX/623/2022 z dnia 30 listopada 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Żeromskiego w Markach,
w obszarze pomiędzy ulicami: Żeromskiego, Longinusa, Zygmuntowską, (Marki Południowe), którego granice przedstawiono na załączniku graficznym zamieszczonym wraz z ogłoszeniem na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Marki ( www.bip.marki.pl ) w zakładce: Urząd Miasta – Tablica ogłoszeń oraz w zakładce BURMISTRZ – Obwieszczenia, Ogłoszenia – 2024 rok – obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Żeromskiego w Markach. Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego w terminie do dnia 20 maja 2024 roku.

Wnioski należy składać:

·         -pisemnie, w kancelarii Urzędu Miasta Marki przy al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 w Markach, w godzinach pracy urzędu (pn., wt., czw. od 8.00 do 16.00, w środę od 8.00 do 18.00, pt. 8.00-14.00) lub drogą pocztową na adres urzędu,

·         - ustnie do protokołu, w Wydziale Planowania Przestrzennego w godzinach pracy urzędu (pn., wt., czw. od 8.00 do 16.00, w środę od 8.00 do 18.00, pt. 8.00-14.00),

·         - za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz na adres: planowanie@marki.pl

Wniosek powinien zawierać nazwisko i imię oraz adres wnioskodawcy (ewentualnie nazwę – w przypadku wnioskodawców będących osobami prawnymi), przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości której dotyczy.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Marki

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Marki dnia 23 kwietnia 2024 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Żeromskiego w Markach


Administrator Danych Osobowych

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Miasta Marki z siedzibą w Markach (05-270), przy Al. Marszałka. J. Piłsudskiego 95. Można się z nami skontaktować:

•          listownie, przesyłając korespondencję na nasz adres,

•          telefonicznie, pod nr. telefonu: 22 781 10 03,

•          mailowo, przesyłając korespondencję na adres: urzad.miasta@marki.pl

Inspektor Ochrony Danych

Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować:

•          listownie, przesyłając korespondencję na nasz adres (z dopiskiem „IOD”),

•          mailowo, przesyłając korespondencję na adres: iod@marki.pl.

Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu:

1.         Niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który polega na:

•          przyjęciu i realizacji pisma, w związku z art. 8e, 8g, 8i ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,

•          archiwizacji danych, w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

2.         Kontaktu w związku ze sprawą, jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych kontaktowych, w zakresie nr telefonu i/lub adres e-mail oraz kontakt telefoniczny lub mailowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Odbiorcy danych

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być: Wojewoda, dostawcy usług pocztowych oraz podmioty współpracujące z nami, w związku ze świadczeniem usług: 

•          hostingowych, 

•          informatycznych, w tym dostawcy usług i oprogramowania.

Okres retencji danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, a po tym czasie przez

•          Wieczyście zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt w oparciu o Ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

•          do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych dodatkowych.

Przysługujące prawa

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Panu/Pani następujące prawa:

•          prawo dostępu do treści swoich danych,

•          prawo do sprostowania danych, 

•          prawo do usunięcia danych w przypadku gdybyśmy je przetwarzali bez podstawy prawnej,

•          prawo ograniczenia przetwarzania, 

•          prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych podanych dobrowolnie, w przypadku kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

•          prawo wniesienia skargi do UODO (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.

Dobrowolność podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do przyjęcia pisma. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne.

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego