Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 stycznia 2025 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Obwieszczenie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy

OBWIESZCZENIE

o zebraniu materiału dowodowego w sprawie wydania 
decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: budowie dwunastu budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i obsługa komunikacyjną na terenie części działki ewidencyjnej nr 58 z obrębu 03-04 w Markach.

Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy 
w siedzibie Urzędu Miasta Marki przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 w Markach, w Wydziale Planowania Przestrzennego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu pod numerem 22 113 47 84, w terminie od 26 maja 2025 r. do 2 czerwca 2025 r.

Jednocześnie zawiadamiam, że w toku postępowania wydane zostały postanowienia:

-     Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wołominie z dnia 5 maja 2025 r. znak ZNS.9022.1.118.2025 uzgadniające projekt decyzji pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych.

Zgodnie z art. 49a K.p.a., jeżeli w postępowaniu bierze udział więcej niż dwadzieścia stron, organ może dokonywać zawiadomienia o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej w formie obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.

Zgodnie z art. 49 § 2 K.p.a. niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło jego publiczne ogłoszenie.

Zgodnie z art. 10 § 1 K.p.a. organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym studium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Zgodnie z art. 73 § 1 K.p.a. strona postępowania ma prawo wzglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania.

Pełna treść obwieszczenia do pobrania w pliku pdf poniżej:

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego