W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

LXXVIII sesja Rady Miasta Marki w dniu 20 grudnia 2023 roku o godzinie 13.00.

Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 roku, poz. 40, 572, 1463 i 1668 ) zwołuję LXXVIII sesję Rady Miasta Marki na dzień 20 grudnia 2023 roku na godz. 13:00 w Sali Obrad Urzędu Miasta Marki z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian porządku obrad.
4. Informacja z działalności Burmistrza Miasta Marki.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Planu zrównoważonej mobilności miejskiej dla metropolii warszawskiej 2030+”. Druk nr 895.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miasto Marki na lata 2024-2036. Druk nr 908.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Miasto Marki na 2024 rok. Druk nr 907.
a)  prezentacja projektu budżetu,
b)  przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c)  przedstawienie opinii zbiorczej Komisji Budżetowo - Gospodarczej,
d)  przedstawienie poprawek Burmistrza do projektu uchwały,
e)  dyskusja nad projektem uchwały
f)   głosowanie wniesionych poprawek Burmistrza,
g)  głosowanie nad podjęciem uchwały,
8.  Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz 
o udzielonych odpowiedziach.
9.  Informacja o korespondencji przychodzącej do rady i wychodzącej z rady.
10. Sprawy różne.
11. Zamknięcie posiedzenia.

Zaproszenie - PDF
Zaproszenie - Link

Protokół - PDF

Załączniki

PDF pdf, 324 kB
PDF pdf, 354 kB

Powiadom znajomego