W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Komisja Rewizyjna Rady Miasta Marki

Protokół nr 1
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej,
które odbyło się w dniu 14 grudnia 2006 roku

O godzinie 16.30 posiedzenie Komisji otworzyła i przywitała wszystkich zebranych Przewodnicząca Rady Maria Przybysz - Piwko. Po stwierdzeniu quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) odczytała zapisy Statutu Miasta Marki, dotyczące stałych komisji rady, a następnie przekazała prowadzenie obrad Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej Izabeli Brzezińskiej.

Przewodnicząca Izabela Brzezińska podziękowała Przewodniczącej Rady Marii Przybysz – Piwko za zwołanie pierwszego posiedzenia Komisji.

Następnie Przewodnicząca Izabela Brzezińska zapoznała członków komisji z zawartymi w Statucie Miasta Marki szczegółowymi zadaniami Komisji Rewizyjnej (§ 20 - § 27). Przedstawiła również wstępne propozycje zagadnień, którymi powinna zająć się Komisja w najbliższym czasie i otworzyła dyskusję nad planem pracy na 2007 rok.

W dyskusji nad projektem planu pracy udział wzięli wszyscy członkowie komisji.

Ustalono, że następne posiedzenie Komisji Rewizyjnej, podczas którego Komisja zatwierdzi Plan pracy na 2007 rok, odbędzie się w dniu 19 grudnia 2006 roku o godzinie 15.30.

O godzinie 17.00 Przewodnicząca Izabela Brzezińska zamknęła posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Protokołowała
Elżbieta Jurczyk
Przewodnicząca
Komisji Rewizyjnej
Izabela Brzezińska

Powiadom znajomego