W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Budżetowo-Gospodarcza

Komisja Budżetowo-Gospodarcza

Zapraszam na posiedzenie Komisji Budżetowo-Gospodarczej, które odbędzie się w dniu 17 lutego 2009 r. o godz. 13.00 w sali obrad Urzędu Miasta Marki.

Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.
3. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. projektu uchwały w sprawie przyjęcia zaktualizowanego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Marki na lata 20005-2013.
4. Analiza możliwości sprzedaży mieszkań komunalnych.
5. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXIV/248/2009 Rady Miasta Marki z dnia 14 stycznia 2009 r. w sprawie budżetu miasta Marki na 2009 r. /druk nr 303/.
6. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w 2009 r. /druk nr 301/.
7. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Wołomińskiego /druk nr 302/.
8. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. projektu uchwały w sprawie opinii dot. lokalizacji salonu gry na automatach /druk nr 296/.
9. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. projektów uchwał w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych niezabudowanych nieruchomości gruntowych /druki 294 i 295/.
10. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. projektów uchwał w sprawie dzierżawy gruntu stanowiącego mienie komunalne /druki nr 288, 289, 290, 291, 292, 297, 298, 299, 300/.
11. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. projektów uchwał przedłożonych Komisji.
12. Sprawy różne.
13. Zamknięcie posiedzenia.

Przewodniczący Komisji
Filip Rżewski

Protokół z posiedzenia Komisji - plik PDF

Załączniki

Powiadom znajomego