W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Budżetowo-Gospodarcza

Komisja Budżetowo-Gospodarcza

Protokół nr 13
z posiedzenia Komisji Budżetowo - Gospodarczej,
które odbyło się w dniu 16 maja 2007 roku

O godzinie 15.00 posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Filip Rżewski, przywitał wszystkich obecnych i po stwierdzeniu quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) przedstawił porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. przedłożonych projektów uchwał.
4. Zapoznanie się ze stanem faktycznym i aktualnością opracowań będących podstawą gospodarki przestrzennej.
5. Sprawy różne.
6. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt 2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.

Przewodniczący Komisji Filip Rżewski złożył wniosek o uzupełnienie porządku obrad o następujące punkty:
• punkt 3a) analiza i wydanie opinii nt. projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr V/23/2007 Rady Miasta Marki z dnia 21 lutego 2007 roku w sprawie budżetu miasta Marki na 2007 rok (Druk nr 53),
• punkt 3b) analiza i wydanie opinii nt. projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wynajem na okres 8 lat w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego (Druk nr 54),
• punkt 3c) analiza i wydanie opinii nt. projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie na rzecz Zakładu Energetycznego Warszawa Teren S.A. z siedzibą w Warszawie prawa użytkowania nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Marki (Druk nr 55),
• punkt 3d) analiza i wydanie opinii nt. projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr IV/15/2003 Rady Miasta Marki z dnia 19 lutego 2003 roku w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla burmistrza (Druk nr 56).

Nie zostały zgłoszone uwagi do wniosku.

Przewodniczący Komisji Filip Rżewski zarządził głosowanie wniosku w sprawie przyjęcia zaproponowanych zmian do porządku obrad.

Głosowanie
za przyjęciem wniosku – 9
przeciw – 0
wstrzymujących się – 1
W trakcie głosowania obecnych było 10. radnych.

Wniosek został przyjęty.

Porządek obrad po zmianach przedstawiał się następująco:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
3. Analiza i wydanie opinii Komisji nt. przedłożonych projektów uchwał.
a) analiza i wydanie opinii nt. projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr V/23/2007 Rady Miasta Marki z dnia 21 lutego 2007 roku w sprawie budżetu miasta Marki na 2007 rok (Druk nr 53),
b) analiza i wydanie opinii nt. projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wynajem na okres 8 lat w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego (Druk nr 54),
c) analiza i wydanie opinii nt. projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie na rzecz Zakładu Energetycznego Warszawa Teren S.A. z siedzibą w Warszawie prawa użytkowania nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Marki (Druk nr 55),
d) analiza i wydanie opinii nt. projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr IV/15/2003 Rady Miasta Marki z dnia 19 lutego 2003 roku w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla burmistrza (Druk nr 56).
4. Zapoznanie się ze stanem faktycznym i aktualnością opracowań będących podstawą gospodarki przestrzennej.
5. Sprawy różne.
6. Zamknięcie posiedzenia.

Protokół - plik 11 KB.DOC.ZIP

Załączniki

Powiadom znajomego