W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Komisja Oświaty, Kultury i Sportu

Komisja Oświaty, Kultury i Sportu

Protokół Nr 4
z posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury i Sportu,
które odbyło się w dniu 18 stycznia 2007 roku

O godzinie 14.00 posiedzenie Komisji otworzył Przewodniczący Marek Kroczek, stwierdził quorum (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) a następnie przywitał wszystkich zebranych, w tym przybyłych na posiedzenie Komisji: Panią Małgorzatę Chmiel pracownika Wydziału Organizacyjnego UM Marki oraz Pana Andrzeja Motykę Naczelnika Wydziału Oświaty.

Pkt. 2 Przedstawienie porządku obrad.

Przewodniczący Marek Kroczek przedstawił porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian porządku obrad.
4. Przyjęcie Planu Pracy Komisji na rok 2007.
5. Wydanie opinii o projekcie uchwały w sprawie ustalenia na rok 2007 regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw (Druk nr 18).
6. Analiza i zaopiniowanie projektu budżetu na rok 2007.
7. Sprawy różne.
8. Zamknięcie posiedzenia.

Pkt. 3 Przyjęcie wniosków w sprawie zmian porządku obrad.

Nie zostały zgłoszone wnioski.

Protokół - plik 104 KB.PDF

Załączniki

Powiadom znajomego