W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada Miasta Marki - XXXVII sesja

Rada Miasta Marki - XXXVII sesja

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zwołuję XXXVII sesję Rady Miasta Marki na dzień 1 lutego 2006 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XXXVI sesji z dnia 21 grudnia 2005 roku.
5. Informacja Pani Danuty Lużyńskiej, Szefowej Sztabu WOŚP w Markach, o przebiegu XIV Finału WOŚP w naszym mieście.
6. Informacja z działalności Burmistrza Miasta Marki (Druk nr 305).
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie budżetu Miasta Marki na 2006 rok:
a) prezentacja projektu budżetu,
b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie opinii Komisji Budżetowo – Gospodarczej,
d) przedstawienie stanowiska Burmistrza,
e) dyskusja.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXI/157/2004 Rady Miasta Marki z dnia 17 listopada 2004 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych (Druk nr 306).
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Marki na lata 2005 – 2013” (Druk nr 271).
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w Markach (Druk nr 295).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- fragment ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
- wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki – lokalizacja i przebieg ulicy Tadeusza Różewicza,
- wypis z rejestru gruntów określający tytuł prawny dla działek 114 i 85 w obr. 1-13,
- wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Marki – lokalizacja i przebieg ulicy Jana Brzechwy,
- wypis z rejestru gruntów określający tytuł prawny dla działek 47/1 i 47/2 w obr. 1-13,
- kopia pisma do współwłaścicieli działki 77/2 o wyrażenie zgody pisemnej na nadanie nazwy drodze wewnętrznej – ul. Jana Brzechwy,
- zgody właścicieli terenu w sprawie nadania nazwy drodze,
- wniosek mieszkańców o nadanie nazwy ulicy.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 302).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- decyzja podziałowa Nr 0153/490/2000 wraz z mapą KEM Mar –5-06-22/99,
- pismo P. Elżbiety Pietrzyk o ustalenie odszkodowania za dz. nr 40/1, 40/3 oraz wykup działki nr 40/2 z obrębu 5-06,
- pismo tut. Urzędu znak RGN 72201/30/2005 z dn. 10.05.2005r- zaproszenie na negocjacje,
- Protokół z negocjacji z dnia 1 czerwca 2005r.,
- pismo tut. Urzędu z dnia 7 czerwca 2005r. – przekazanie stanowiska Burmistrza w sprawie ustaleń protokołu negocjacji,
- pismo z dnia 1.08.2005r. P. Elżbiety Pietrzyk,
- pismo tut. Urzędu z dnia 10.08.2005r. – zaproszenie na ponowne negocjacje,
- Protokół z negocjacji z dnia 28.09.2005r.,
- pismo P. Pietrzyk z dnia 26.10.2005r.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zamiany nieruchomości bez obowiązku dokonywania dopłat (Druk nr 303).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia protokołu z negocjacji z dnia 16.01.2006r.,
- kserokopia mapy z projektem podziału działki nr ewid. 41 i 42 z obrębu 5-08,
- wyciąg z operatu szacunkowego.
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nieskorzystania z przysługującego Gminie prawa pierwokupu (Druk nr 301).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia aktu notarialnego Rep. A 1038/2005,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. 66/11 z obrębu 1-10,
- szkic sytuacyjny działki,
- wyciąg z ustawy o gospodarce nieruchomościami ( art.109 – 111 ).
14. 12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nieskorzystania z przysługującego Gminie prawa pierwokupu (Druk nr 304).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia aktu notarialnego Rep. A 90/2006,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla działek nr 292/1, 292/3, 292/4 i 292/5 (dawna 292) z obrębu 1-12,
- mapa działki.
15. Interpelacje i zapytania radnych.
16. Sprawy różne.
17. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki.

Przewodnicząca Rady Miasta
Maria Przybysz-Piwko

Protokół Nr 37 z XXXVII sesji Rady Miasta Marki - plik PDF 153 KB

Załączniki

Powiadom znajomego