W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada Miasta Marki - XXVIII sesja

Rada Miasta Marki - XXVIII sesja

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XXVIII sesję Rady Miasta Marki na dzień 27 kwietnia 2005 roku o godzinie 13:00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XXVI sesji z dnia 16 marca 2005 roku.
5. Przyjęcie protokołu z XXVII sesji z dnia 13 kwietnia 2005 roku.
6. Informacja o pracy Burmistrza od 7 marca do 15 kwietnia 2005 roku (Druk nr 219).
7. Rozpatrzenie Sprawozdania Burmistrza Miasta Marki z wykonania budżetu miasta Marki za 2004 rok (Druk nr 211):
a) przedstawienie przez Burmistrza Miasta Marki Sprawozdania z wykonania budżetu miasta Marki za 2004 rok,
b) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie Sprawozdania,
c) zapoznanie się z opinią Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Marki,
d) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium,
e) dyskusja,
f) podjęcie uchwały w sprawie absolutorium.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie realizacji przedsięwzięcia „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Miasta Marki” (Druk 221).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- projekt umowy z Wojewodą Mazowieckim o dofinansowanie Projektu w ramach ZPORR,
- studium wykonalności dla inwestycji współfinansowanej z Funduszu Strukturalnego.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Miasta Marki w okresie od 1 czerwca 2005 roku do 31 maja 2006 roku (Druk nr 213).
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu Wodociągu Mareckiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Markach na lata 2005 – 2007 (Druk nr 220).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanych uchwał (Druk nr 213 i 220) udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kopia wniosku Wodociągu Mareckiego Spółka z o.o. o zatwierdzenie taryf oraz zasad rozliczeń za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków,
- kopia wniosku Wodociągu Mareckiego Spółka z o.o. o uchwalenie Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu Wodociągu Mareckiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Markach na lata 2005 – 2007.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXV/185/2005 Rady Miasta Marki z dnia 9 lutego 2005 roku w sprawie budżetu miasta Marki na 2005 rok (Druk nr 222).
- pismo z Urzędu Wojewódzkiego z dnia 30.03.2005r, nr FIN I 301/3011/854/17/04,
- pismo Szkoły Podstawowej nr 1 z dnia 01.03.2005 nr 50/05,
- pismo Szkoły Podstawowej nr 2 z dnia 12.04.2005 nr 530-02/04/05,
- pismo Referatu Inwestycji z dnia 31.03.2005 r. Nr 0114/13/2005,
- pismo Referatu Inwestycji z dnia 5.04.2005 r. Nr 0114/16/2005,
- pismo Referatu Inwestycji z dnia 13.04.2005 r. Nr 0114/19/2005,
- pismo z Referatu Zarządu Dróg z 4.04.2005r. nr 5540/7/2005,
- pismo z referatu Ochrony Środowiska z 18.03.2005r. nr 3014/1/2005.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny na rzecz Skarbu Państwa udziału ¼ części w prawie własności zabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk 208).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- informacja z rejestru ewidencji gruntów,
- mapa - szkic z lokalizacją działki,
- kserokopia umowy Repertorium A Nr 5904/2004.
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany nazwy Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Markach (Druk 210).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 1 z dnia 14 marca 2005 roku,
- wyciąg z ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty,
14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Okręgowego Warszawa – Praga w Warszawie (Druk 218).
15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wsparcia inicjatywy rozwoju ruchu rowerowego w aglomeracji warszawskiej (Druk nr 217).
16. Interpelacje i zapytania radnych.
17. Sprawy różne.
18. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki.

Przewodnicząca Rady Miasta
Maria Przybysz-Piwko

Protokół z sesji - plik PDF 110 KB

Załączniki

Powiadom znajomego