W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada Miasta Marki - XXVI sesja

Rada Miasta Marki - XXVI sesja

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XXVI sesję Rady Miasta Marki na dzień 16 marca 2005 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji z dnia 26 stycznia 2005 roku.
5. Przyjęcie protokołu z XXV sesji z dnia 9 lutego 2005 roku.
6. Informacja o pracy Burmistrza od 17 stycznia do 4 marca 2005 roku (Druk nr 205).
7. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Marki z kontroli kosztów obsługi administracyjno – technicznej w przedszkolach w 2003 i 2004 roku.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXV/185/2005 Rady Miasta Marki z dnia 9 lutego 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Marki (Druk nr 202).
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie dochodów własnych jednostek budżetowych miasta Marki (Druk nr 203).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- fragment ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw (Druk nr 198).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- protokół uzgodnień ze Związkami Zawodowymi.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXIV/184/2005 Rady Miasta Marki z dnia 26 stycznia 2005 roku w sprawie kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli za osiągnięcia dydaktyczno – wychowawcze (Druk nr 197).
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym uczniom zamieszkałym na terenie miasta Marki (Druk nr 201).
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie likwidacji Liceum Ogólnokształcącego w Markach (Druk nr 193).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- uchwała XXII/164/2004 Rady Miasta Marki z dnia 15 grudnia 2004 roku o zamiarze likwidacji Liceum Ogólnokształcącego w Markach,
- pismo Dyrektora Zespołu Szkół nr 1 w Markach,
- Postanowienie Mazowieckiego Kuratora Oświaty w Warszawie.
14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie likwidacji Liceum Ekonomicznego w Markach (Druk nr 194).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- uchwała XXII/166/2004 Rady Miasta Marki z dnia 15 grudnia 2004 roku o zamiarze likwidacji Liceum Ekonomicznego w Markach,
- pismo Dyrektora Zespołu Szkół nr 1 w Markach,
- Postanowienie Mazowieckiego Kuratora Oświaty w Warszawie.
15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie likwidacji Liceum Technicznego w Markach (Druk nr 195).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- uchwała XXII/165/2004 Rady Miasta Marki z dnia 15 grudnia 2004 roku o zamiarze likwidacji Liceum Technicznego w Markach,
- pismo Dyrektora Zespołu Szkół nr 1 w Markach,
- Postanowienie Mazowieckiego Kuratora Oświaty w Warszawie.
16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie dalszego funkcjonowania Zespołu Szkół nr 2 w Markach (Druk nr 206).
17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2005 (Druk nr 196).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- fragment ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- Uchwała Nr XII/89/2004 Rady Miasta Marki z dnia 25 lutego 2004 roku w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2004.
18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do zasobu nieruchomości gminnych niezabudowanej nieruchomości gruntowej (Druk nr 191).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo tut. Urzędu znak RGN 7240/322/2004 z dnia 11.08.2004r.
- informacja z rejestru ewidencji gruntów,
- mapa - szkic z lokalizacją działki,
- wstępny protokół z negocjacji w sprawie ustalenia warunków nabycia do gminnego zasobu dz. nr 242/6 z obrębu 5-10,
- pismo tut. Urzędu znak RGN 7240/357/2004 z dnia 08.09.2004r.
- kserokopia Postanowienia Sądu Rejonowego w Wołominie Sygn. akt I Ns1054/04 z dnia 12.10.2004r. o stwierdzeniu nabycia spadku po Mariannie Michalskiej.
19. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nieskorzystania z przysługującego Gminie prawa pierwokupu (Druk nr 200).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- kserokopia umowy warunkowej Repertorium A Nr 1179/2005,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów,
- mapa - szkic z lokalizacją działki,
- fragment ustawy o gospodarce nieruchomościami regulujący kwestię pierwokupu.
20. Interpelacje i zapytania radnych.
21. Sprawy różne.
22. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki.

Przewodnicząca Rady Miasta Marki
Maria Przybysz-Piwko

Protokół Nr 26 z XXVI sesji Rady Miasta Marki,która odbyła się w dniu 16 marca 2005 roku
 więcej >


Powiadom znajomego