W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada Miasta Marki - XXV sesja

Rada Miasta Marki - XXV sesja

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XXV sesję Rady Miasta Marki na dzień 9 lutego 2005 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Informacja o pracy Burmistrza od 6 grudnia 2004 roku do 14 stycznia 2005 roku.
5. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Marki z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej w szkołach prowadzonych przez Miasto Marki według stanu na 1.09.2003 r.
6. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Marki z kontroli liczby i kosztów zastępstw na lekcjach w okresie od 1 stycznia 2002 roku do 28 lutego 2003 roku.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie budżetu Miasta Marki na 2005 rok:
a) prezentacja projektu budżetu,
b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie opinii Komisji Budżetowo – Gospodarczej,
d) przedstawienie stanowiska Burmistrza,
e) dyskusja.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół i przedszkoli (Druk nr 188).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- uchwała Nr IV/16/2003 Rady Miasta Marki z dnia 19 lutego 2003 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół i przedszkoli,
- fragment ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty,
- fragment ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
- pismo Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu Departamentu Ekonomicznego.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania oraz zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej realizowane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Markach będących w zakresie zadań własnych gminy (Druk nr 187).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- uchwała Nr XIV/99/99 Rady Miejskiej w Markach z dnia 29 grudnia 1999 roku w sprawie zasad przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, trybu ich pobierania oraz zasad zwolnienia od opłat,
- uchwała Nr XLI/191/97 Rady Miejskiej w Markach z dnia 1 lipca 1997 roku w sprawie zasad przyznawania i zwrotu wydatków na świadczenia pomocy społecznej w zakresie zasiłków celowych, pomocy rzeczowej i sprawiania pogrzebu,
- fragment ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Sprawy różne.
12. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki.

Przewodnicząca Rady Miasta Marki
Maria Przybysz-Piwko

Protokół z sesji - plik PDF 120 KB

Załączniki

Powiadom znajomego