W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada Miasta Marki - XXIV sesja

Rada Miasta Marki - XXIV sesja

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XXIV sesję Rady Miasta Marki na dzień 26 stycznia 2005 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XXII sesji z dnia 15 grudnia 2004 roku.
5. Przyjęcie protokołu z XXIII sesji z dnia 29 grudnia 2004 roku.
6. Informacja Pana Rafała Świstaka – Prezesa Zarządu „Fomar Roulunds” S.A. o perspektywach rozwoju firmy.
7. Spotkanie z radnymi Rady Powiatu Wołomińskiego.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie budżetu Miasta Marki na 2005 rok:
a) prezentacja projektu budżetu,
b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie opinii Komisji Budżetowo – Gospodarczej,
d) przedstawienie stanowiska Burmistrza,
e) dyskusja.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Programu współpracy Miasta Marki z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2005 (Druk nr 178).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- fragment ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- artykuł z Gazety Prawnej „Konkursowy zawrót głosy”,
- dokument „zasady tworzenia programu współpracy jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi ...” opracowany przez Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej wysokości pożyczek i kredytów krótkoterminowych zaciąganych na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetu Miasta Marki (Druk nr 186).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- Uchwała Nr III/11/2002 Rady Miasta Marki z dnia 18 grudnia 2002 roku w sprawie ustalenia maksymalnej wysokości pożyczek i kredytów krótkoterminowych zaciąganych na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetu Gminy Miasto Marki,
- fragment ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli za osiągnięcia dydaktyczno – wychowawcze (Druk Nr 185).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- Uchwała Nr IXI/131/2000 Rady Miejskiej w Markach z dnia 27 września 2000 roku w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom zatrudnionym w placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Marki dodatków motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia, - Karta nauczyciela (fragment).
12. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Marki z kontroli kosztów obsługi administracyjnej i technicznej w szkołach prowadzonych przez Miasto Marki.
13. Interpelacje i zapytania radnych.
14. Sprawy różne.
15. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki.
Przewodnicząca Rady Miasta
Maria Przybysz-Piwko


Protokół z sesji - plik PDF 155 KB

Załączniki

Powiadom znajomego