W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Marki

Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
05-270 Marki

tel. (+48 22) 781 10 03
fax: (+48 22) 781 13 78

e-mail: urzad.miasta@marki.pl
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-52755-48295-FDUEA-19  -  aktywny od 01 października 2024 roku

www: marki.pl

NIP: 125-00-18-556, REGON: 000526009
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
/53j0jr6ujo/skrytka
/53j0jr6ujo/SkrytkaESP

Spotkania z mieszkańcami  oraz spotkanie  w sprawie skarg i wniosków z Burmistrzem Miasta Marki Jackiem Orychem oraz z jego Zastępcami odbywają się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 12.00 do 16.30 w Urzędzie Miasta Marki po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu takiego spotkania. W celu umówienia spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z Sekretariatem Burmistrza tel. 22 781 10 03.

Rada Miasta Marki - XXII sesja

Rada Miasta Marki - XXII sesja

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591) zwołuję XXII sesję Rady Miasta Marki na dzień 15 grudnia 2004 roku o godzinie 13.00 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Wręczenie Krzyży Zesłańców Sybiru nadanych przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Panu Romanowi Grabowskiemu i Panu Józefowi Balickiemu.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian do porządku obrad.
5. Przyjęcie protokołu z XXI sesji z dnia 17 listopada 2004 roku.
6. Informacja z działalności Burmistrza Miasta Marki (Druk nr 167).
7. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XIII/95/2004 Rady Miasta Marki z dnia 24 marca 2004 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Marki na 2004 rok (Druk nr 164).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- porozumienie nr 1047 z 16 XI 2004 roku z Ministerstwem Kultury w sprawie dotacji dla Biblioteki Publicznej,
- pismo ze szkoły Podstawowej nr 4 w sprawie przyznanego szkole grantu Programu Europejskiego Sokrates-Comenius,
- projekt planu przychodów i rozchodów środka specjalnego w szkołach,
- pismo z Referatu Gospodarki Nieruchomościami nr RGN 7240/468/2004 w sprawie propozycji zmian w budżecie miasta,
- pismo z Referatu Ochrony Środowiska nr ROŚ 0717/139/2004 w sprawie propozycji zmian w budżecie miasta,
- pismo ze Szkoły Podstawowej nr 1 w sprawie wprowadzenia zmian w planie wydatków placówki,
- pismo ze Szkoły Podstawowej nr 3 w sprawie wprowadzenia zmian w planie wydatków placówki,
- pismo ze Szkoły Podstawowej nr 4 w sprawie wprowadzenia zmian w planie wydatków placówki,
- pismo z Zespołu Szkół nr 1 w sprawie wprowadzenia zmian w planie wydatków placówki,
- pismo z Zespołu Szkół nr 2 w sprawie wprowadzenia zmian w planie wydatków placówki,
- pismo nr ST3-4822-6/2004 z Ministerstwa Finansów w sprawie przyznania gminie środków z rezerwy subwencji ogólnej,
- pismo nr FIN.I. 301/3011/852/192/2004 w sprawie zmiany wysokości kwot dotacji na zadania z zakresu opieki społecznej,
- pismo nr FIN.I. 301/3011/852/182/2004 w sprawie zmiany wysokości kwot dotacji na zadania z zakresu opieki społecznej,
- pismo nr FIN.I. 301/2011/852/197/2004 w sprawie zmiany wysokości kwot dotacji na zadania z zakresu opieki społecznej.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wydatków budżetu Miasta Marki, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2004 (Druk nr 168).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo ze szkoły Podstawowej nr 4 w sprawie przyznanego szkole grantu Programu Europejskiego Sokrates-Comenius,
- pismo z Referatu Inwestycji nr RI 0717/498/04 w sprawie przygotowania uchwały w sprawie wydatków niewygasających.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały o zamiarze likwidacji Liceum Ogólnokształcącego w Markach (Druk nr 158).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo Mazowieckiego Kuratora Oświaty z dnia 26 kwietnia 2004 roku,
- pismo Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 w Markach z dnia 4 października 2004 roku.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały o zamiarze likwidacji Liceum Technicznego w Markach (Druk nr 159).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 w Markach z dnia 4 października 2004 roku.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały o zamiarze likwidacji Liceum Ekonomicznego w Markach (Druk nr 160).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 w Markach z dnia 4 października 2004 roku.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprzedaży w trybie nieograniczonego przetargu ustnego niezabudowanej nieruchomości gruntowej stanowiącej mienie komunalne (Druk nr 161).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- informacja z rejestru ewidencji gruntów,
- mapa - szkic z lokalizacją działki.
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie zamiany nieruchomości gminnej na nieruchomość stanowiącą własność osób fizycznych (Druk nr 162).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla działki nr 52/48 z obrębu 4-11 – nieruchomość gminna,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla działki nr ewid. 3 z obrębu 5-03 – nieruchomość prywatna (park),
- mapa szkic z lokalizacją dz. nr 52/48,
- mapa szkic z lokalizacją dz. nr 3,
- kserokopia pisma Pani E.Jasińskiej z dnia 17 maja 2002 roku,
- kserokopia wyciągu z protokołu Nr 157 z posiedzenia Zarządu Miasta Marki z dnia 16 maja 2002 roku,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGG 7240/304/2002 z dnia 22.07.2002 roku,
- kserokopia pisma P. E. Jasińskiej z dnia 30.09.2002 roku,
- kserokopia wyciągu z protokołu Nr 173 z posiedzenia Zarządu Miasta Marki z dnia 17 października 2002 roku,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGG 7240/480/2002 z dnia 04.11.2002 roku,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/446/2003 z dnia 17.11.2003 roku,
- kserokopia pisma P. E. Jasińskiej z dnia 15.12.2003 roku,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/411/2004 z dnia 15.10.2004 roku.
14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w użytkowanie wieczyste w trybie bezprzetargowym niezabudowanej nieruchomości gruntowej stanowiącej mienie komunalne, na rzecz użytkownika wieczystego nieruchomości przyległej (Druk nr 163).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla dz. nr ewid. 42/1 z obrębu 4-06 – nieruchomość gminna,
- informacja z rejestru ewidencji gruntów dla działki nr ewid. 42/2 z obrębu 4-06,
- mapa szkic z lokalizacją wskazanej w uchwale nieruchomości,
- kserokopia pisma Zbigniewa i Renaty małż. Szczepańskich z dnia 29.03.2004 roku,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/178/2004 z dnia 30.04.2004 roku,
- kserokopia pisma Zbigniewa i Renaty małż. Szczepańskich z dnia 27.10.2004 roku,
- kserokopia pisma tut. Urzędu znak RGN 7240/442/2004 z dnia 15.11.2004 roku.
15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wniosku Telekomunikacyjnego Przedsiębiorstwa Budowlano – Montażowego „Telko- Poz” sp. z o.o. o wyrażenie zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radną Gminy Miasto Marki (Druk nr 154).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- pismo Kancelarii Radcy Prawnego z dnia 11 października 2004 roku,
- pełnomocnictwo,
- kopia umowy o pracę,
- pismo Kancelarii Radcy Prawnego z dnia 26 listopada 2004 roku.
16. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie zmian składów osobowych Komisji Rady Miasta Marki (Druki nr 169, 170, 171, 172, 166).
17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazw nowo powstałym ulicom (Druk nr 156).
Wykaz dokumentów dotyczących projektowanej uchwały udostępnionych do wglądu w Urzędzie:
- załączniki graficzne.
18. Interpelacje i zapytania radnych.
19. Sprawy różne.
20. Zamknięcie posiedzenia.

Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miasta Marki.

Protokół Nr 22 z XXII sesji Rady Miasta Marki
 więcej >


Powiadom znajomego